Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: دو هشتگ اصلی "مدیون شهداییم" و "کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی" تعریف شده توسط بسیج رسانه خراسان جنوبی در ردیف ترندینگ کشوری در رتبه پنجم و ششم قرار گرفت. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

سجاد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: به مناسبت برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی توسط مرکز فضای مجازی بسیج استان هدف‌گذاری شد تا اظهار ارادت خودجوش  مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به مقام شامخ شهدا در فضای مجازی انعکاس یابد و نمودی در شأن مراسم اجلاسیه نهایی این کنگره شهدا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این راستا پویش مردمی با دو هشتگ اصلی "مدیون شهداییم" و "کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی" تعریف شد و برای فعالان بسیجی و ارزشی فضای مجازی در استان تبیین شد تا با این دو هشتگ در پیام رسان‌های مختلف  نسبت به انعکاس بزرگترین رویداد فرهنگی استان و برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی مطالب خود را منتشر کنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی افزود: طبق این برنامه‌ریزی شروع این پویش از ساعت 12 روز قبل از اجلاسیه تعربف شد و تا پایان روز 20 آذرماه یعنی روز برگزاری اجلاسیه ادامه داشت.

رضایی بیان کرد: این پویش مردمی از همان ابتدا با استقبال گسترده فعالان فضای مجازی و علاقه‌مندان به مکتب شهدا و نظام اسلامی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد و در طی مدت زمان گفته شده برای هشتگ "مدیون شهداییم" بیش از  4 هزار و 800 پست و برای هشتگ "کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی" بیش از 3 هزار و 650 پست در اینستاگرام با محتوای تکریم مقام شهدا و شهادت منتشر شد.

وی تصریح کرد: در همین مدت به همت فعالان فضای مجازی ارزشی بیش از 8 هزار توئیت با هشتگ‌های مذکور منتشر شد که باعث شد این دو هشتگ در ردیف ترندینگ کشوری در رتبه پنجم و ششم قرار گیرد.

خراسان شمالی| هشتک «شکست ناپذیریم» ترند برتر ملی توئیتر شدآغاز موج گسترده هشتک «تمام» علیه اردوغان در ترکیهاربعین حسینی| دعوت توئیتری فعالان مجازی خراسان شمالی برای اربعین به "هشتک برتر کشور" تبدیل شد

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیاری از تولیدات محتوایی با موضوع کنگره ملی 2 هزار شهید استان و انعکاس آن در تلگرام با همین هشتگ‌ها انتشار یافته که نشان از موج سازی همین پویش مردمی در پیام رسان تلگرام دارد.

رضایی بیان کرد: بسیاری از اقشار مردم با در دست داشتن نوشته‌هایی با همین مضمون عکس گرفته و تصویر آنها در پست‌های مختلف اینستاگرامی و تلگرامی و توییتری انتشار یافته است.

وی گفت: تاکنون چنین پویشی در چنین اندازه‌ای و با چنین مشارکت مردمی در سطح استان شکل نگرفته بود و به برکت خون شهدای استان و به همت بسیجیان و عموم فعالان فضای مجازی که دلبسته به ادامه راه شهدا و نظام جمهوری اسلامی هستند این ظرفیت مردمی در فضای مجازی به رخ دشمنان نظام کشیده شد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نتایج این پویش مردمی نشان می‌دهد که علی‌رغم تبلیغات مسموم دشمنان و تصوری که متاسفانه توسط برخی القا می‌شود که فضای مجازی در سلطه  100 درصدی جبهه استکباری قرار دارد اما می‌بینیم که سیل عظیم مردم و جوانان مشتاق به انقلاب و شهدای گرانقدر آماده اظهار ارادت به نظام جمهوری اسلامی هستند و متاسفانه زمینه چنین اظهاری کمتر مهیا شده است.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است