Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@08:37:44 GMT

«جوکر» صدرنشین آرای تماشاگران «سینماحقیقت»

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۲۲۴

«جوکر» صدرنشین آرای تماشاگران «سینماحقیقت»

مستند «جوکر» به کارگردانی سجاد ایمانی به عنوان فیلم برتر از نگاه تماشاگران در پایان سومین روز جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» معرفی شد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی جشنواره، پنج فیلم برتر از نگاه تماشاگران دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» تا پایان نمایش‌های روز سه‌شنبه ۲۰ آذرماه به این شرح اعلام شد:

رتبه اول: «جوکر» (سیاه زخم) کارگردان: سجاد ایمانی، تهیه‌کنندگان: سجاد ایمانی، رضا شریفی

رتبه دوم: «آنجا که باد می‌وزد» کارگردان و تهیه‌کننده: مینا مشهدی‌مهدی

رتبه سوم: «آواز جغد کوچک» کارگردان: مهدی نورمحمدی، تهیه‌کنندگان: مهدی نورمحمدی و صدیقه خدایی

رتبه چهارم: «در قلمرو افعی دم عنکبوتی» کارگردان: فتح‌الله امیری، تهیه‌کننده: محمد علاء

رتبه پنجم: «اسرار دریاچه» کارگردان و تهیه‌کننده: آرمین ایثاریان

این نتایج مجموع آرای تماشاگران «سینماحقیقت» طی سه روز ابتدایی جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه تماشاگران جشنواره «سینماحقیقت» از سوی انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران و با نظارت نماینده خانه سینما به بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اعطا می‌شود.

صرفاً فیلم‌های بخش مسابقه ملی جشنواره «سینماحقیقت» در این نظرسنجی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد در پردیس سینمایی چارسو ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سینماحقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«از هرات تا تهران» آماده نمایش شد

به گزارش قدس آنلاین، فیلم کوتاه «از هرات تا تهران» عنوان اولین تجربه کارگردانی جوان افغان، حامد یوسفی محسوب می‌شود که به نویسندگی ‌و تهیه‌کنندگی فاطیما اباحمزه پس از اتمام کامل مراحل فنی هم‌اکنون آماده نمایش شده است.

این فیلم با مضمونی اجتماعی قصه خواهر و برادری افغانی از خانواده‌ای فرهنگی را روایت می‌کند که بعد از جنگ به صورت قاچاقی وارد ایران شده‌اند. آن‌ها در ایران برای گرفتن شناسنامه درگیر مصائب گوناگونی می‌شوند... .

حامد یوسفی، مهدیه باستانی، مهدی زمین‌پرداز، نازنین کیوانی، مهدی رکنی، الناز زجاجی، نوید آبان، و (با هنرمندی) محمود نظرعلیان بازیگرانی هستند که در «از هرات تا تهران» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل پشت دوربین این فیلم کوتاه عبارت هستند از: نویسنده و تهیه‌کننده: فاطیما اباحمزه، کارگردان: حامد یوسفی، مشاور پروژه: بیژن لاهوتی، تصویربردار: مهدی بهزادپور، صدابردار: هادی بهشتی، طراح صحنه و لباس: پریا مرندیز، طراح گریم: بهار طیبی، برنامه‌ریز: مهرناز توکلی، نورپرداز: عرفان قبادی، منشی صحنه: صفورا برسان، تدوین: مروارید مشفق، حمید قنبری، اصلاح رنگ و نور: محمد سعید شفیعی، موسیقی: طاهر شوقی، آهنگساز: امیرمسعود حیدری، عکاس: حسین یاری.

دیگر خبرها

  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • تجلیل از کارگردان فیلم آپاراتچی در صحن شورای شهر تبریز
  • فیلم کوتاه «تیک تاک» در اهواز به مرحله تدوین رسید
  • صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت
  • خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
  • صحرا اسداللهی از جشنواره زنان بیروت جایزه گرفت
  • «از هرات تا تهران» آماده نمایش شد