Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@20:11:07 GMT

دیوید کامرون حمایت از برکسیت را خواستار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۲۵۸

به گزارش پارس نیوز، 

دیوید کامرون، نخست‌وزیر سابق انگلیس و رهبر سابق حزب محافظه کار، امروز در پیامی توئیتری نوشت «امیدوارم نمایندگان محافظه‌کار در رأی‌گیری امروز از ترزا می حمایت کنند. نباید این تفکر که بهترین رابطه را با همسایگان، دوستان و همکارانمان در اتحادیه اروپا داشته باشیم، ما را منحرف کند.»

سران اتحادیه اروپا ۲۵ نوامبر در اجلاس مشترک خود در بروکسل به طور رسمی توافق برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب یکی از گام‌های اصلی برکسیت برداشته شد. اما خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هنوز برای نهایی شدن به موافقت مجلس نمایندگان این کشور نیاز دارد. مقامات اروپایی از مجلس نمایندگان انگلیس خواستند توافق برکسیت ترزا می‌ را تائید کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا انگلیس پارس حمایت دیوید برکسیت پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • (عکس) دیوید کامرون دست به سینه مقابل دختران جوان تاجیک
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس