Web Analytics Made Easy - Statcounter

اونای امری پیرامون بازگشت کوشیلنی به ترکیب، مسائل مربوط به نژادپرستی و قره باغ به صحبت پرداخته است.

طرفداری- در آخرین دور از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، امارات در ساعت 23:30 فرداشب میزبان جدال آرسنال-قره باغ خواهد بود.

به نقل از وب سایت فوتبال لندن، اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنفرانس به شرح زیر است؛

- حضور کوشیلنی در مقابل قره باغ:

الوویت ما صدرنشینی گروه است که به این مهم رسیده‌ایم. اگرچه، به این رقابت‌ها و قره باغ احترام می‌گذاریم. هدفمان برای بازی فردا کسب پیروزی است. به بازیکنان فرصت پذیرفتن مسئولیت و افزایش اعتماد به نفس خواهیم داد. برای مسابقه فردا از بازیکنان متفاوتی استفاده خواهیم کرد و بعضی از آن‌ها از تیم زیر 23 خواهند بود. البته لورن کوشیلنی این بازی را از ابتدا شروع خواهد کرد و باید ببینیم که آیا او توانایی بازی کردن به مدت 90 دقیقه را دارد و یا خیر.

- امکان بازی کردن کوشیلنی در مقابل ساوتهمپتون:

 بازیکنانی داریم که مصدوم هستند و تعدادی از آن‌ها برای پست دفاع وسط، در دسترس نیستند. پس از بازی فردا تصمیم خواهیم گرفت زیرا این اولین حضور کوشیلنی(بعد از مصدومیت) خواهد بود. می‌توانیم از بازیکنان دیگری مانند مونرئال و لیختشتاینر در این پست استفاده کنیم. بنابراین، در این زمینه تصمیم خواهیم گرفت ولی ابتدا به فکر بازی فردا هستیم.

 - آیا مصدومیت اوزیل ناشی از بازی کردن زیاد بازی‌های کامپیوتری است:

نمی‌دانم. فردا در بین گروه 18 نفره بازیکنان خواهد بود و تصمیم می‌گیریم که از ابتدا و یا در میانه مسابقه، به میدان برود.

 - صحبت‌های انجام شده با بازیکنان پیرامون مصرف گاز خنده‌آور:

صحبت‌هایمان بین ما، باقی می‌ماند ولی مهم‌ترین نکته از دست ندادن تمرکز است. به آنها اعتماد دارم. هر روز می‌بینم که بازیکنانم با تعهد و رفتار مناسب، تمرین می‌کنند. 

 - اینزلی نایلز در مورد مشکلات مشابه با رحیم استرلینگ که برایش پیش آمده، گفت و گویی انجام داده است:

رحیم استرلینگ را به دلیل ابراز مشکلش و صحبت در مورد آن، تحسین می‌کنم. این مشکل در دوران جوانی برایم رخ داده و شرایط، مشابه با اتفاق استرلینگ بود. به کنار زمین رفتم تا اوت را پرتاب کنم و با توهین های نژادپرستانه مواجه شدم. در آن زمان در آرسنال حضور داشتم و این اتفاق در یک مسابقه خارج از خانه در آلمان رخ داد. این دردناک است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آن‌ها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم