Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@16:09:09 GMT

روایت تلخ دختر ایزدی ازاسارت داعش

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۳۱۶

یکی از دختران ایزدی نجات یافته از دست گروه تروریستی داعش داستان تلخ اسارت خود را بازگو کرد. ناطقان: به نقل از شبکه تلویزیونی السوریه نیوز، شذی سلم دختر ایزدی نجات یافته از دست گروه تروریستی داعش کمتر از یک سال پیش برای دیدار خانواده اش به استان دهوک عراق بازگشت. سلیم با یک داعشی در شهر المیادین در سوریه زندگی می کرد و از او باردار شد، اما بچه خودش را قبل از ترک خاک سوریه و بازگشت به کشورش سقط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بارداری از یک داعشی مناسب ترین راه برای جلوگیری از تجاوز مردان داعشی به زنان و دختران ایزدی بود. زنان و دختران تمایلی به باردار شدن از یک داعشی نداشتند، اما آنها با ما مثل یک کالای تجاری برخورد می کردند که با وحشیگری مورد تجاوز قرار می گرفتیم و شب مورد تجاوز دیگری قرار می گرفتیم.

سلیم افزود: برخی مواقع و در یک روز هفت داعشی به یک زن ایزدی تجاوز می کردند لذا آنها بارداری و بچه دار شدن از داعش را انتخاب کردند.

وی گفت: من از سوی 12 مرد مورد تجاوز قرار گرفتم و وقتی یکی از مردها فهمید که باردار هستم، از فروش من به دیگران دست برداشت.

این دختر ایزدی گفت که عناصر داعش خواهرش را نیز ربودند اما او با پرتاب خود به رودخانه در شهر رقه در شمال سوریه خودکشی کرد.

سلیم هم اکنون در مرکز "گُل آوریل" تحت درمان است. این مرکز پذیرایی دختران و زنان برای ارایه کمک به آنها است. این مرکز تاکنون 15 زن و 5 نوجوان از جمله یک زن ایزدی باردار را پذیرفته است که بچه خودش را در این مرکز به دنیا آورد و هم اکنون مقیم کانادا است و از سازمان مدیترانه کمک و حمایت دریافت می کند.

انیت اکسلسون زن سوئدی مقیم استان دهوک و مدیر مرکز یاد شده گفت: ما اکنون یک خانواده ایم. خواهر یکدیگر شده ایم. با هم می خندیم و با هم گریه می کنیم. فضایی از احترام در بین ما وجود دارد. این مهمترین چیز است. اینکه در فضایی برخوردار از احترام و محبت باشید. ما به آنها کمک می کنیم. آنها را پیش پزشکان می بریم و برای بهبودی آنها تلاش می کنیم.

تیم های داوطلب از مرکز یاد شده بازدید و خدمات مختلفی از جمله روانپزشکی و دندانپزشکی را ارائه می دهند. منبع: تسنیم برچسب ها: روایت تلخ ، دختر ایزدی ، اسارت ، داعش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روایت تلخ دختر ایزدی اسارت داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار مربوط به تجاوز و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در دویستمین روز جنگ علیه نوار غزه به‌روزرسانی کرد.

بر اساس آمار این مرکز، رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ روز گذشته مرتکب ۳۰۲۵ مورد جنایت کشتار جمعی با ۴۱۱۸۳ شهید یا مفقود شده که از این تعداد پیکرهای ۳۴۱۸۳ شهید به بیمارستان‌ها انتقال یافته است و ۷۰۰۰ نفر هنوز مفقود هستند. ۷۷۱۴۳ نفر هم مجروح شده‌اند.

۱۴۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند که ۳۰ کودک بر اثر قحطی و گرسنگی جان خود را از دست داده اند و ۹۷۵۲ نفر از شهدا زن هستند. بر این اساس ۷۲ درصد شهدای غزه زن و کودک هستند. ۱۷۰۰۰ کودک در نوار غزه پدر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده اند.

۴۸۵ نفر از شهدا کادر درمان و ۶۷ نفر آنها از نیروهای دفاع مدنی هستند.

در این مدت ۱۴۰ خبرنگار هم به شهادت رسیده‌اند.

۱۱۰۰۰ زخمی برای دریافت مداوای لازم باید به خارج از نوار غزه اعزام شوند و ۱۰۰۰۰ بیمار سرطانی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و به معالجه نیاز دارند.

یک میلیون و ۹۰ هزار نفر از ساکنان نوار غزه به علت پیامدهای ناشی از آوارگی به بیماری‌های مسری مبتلا هستند که ۸۰۰۰ نفر آنها به عفونت کبدی دچار هستند.

۶۰۰۰۰ زن حامله در نوار غزه به علت فراهم نبودن مراقبت‌های پزشکی در معرض خطر قرار دارند و ۳۵۰۰۰۰ بیمار صعب العلاج به علت وارد نشدن دارو با مرگ مواجه هستند.

در ۲۰۰ روز جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیش از ۵۰۰۰ نفر بازداشت و ربوده شده‌اند که ۳۱۰ نفر آنها از کادر درمان و ۲۰ نفر خبرنگار هستند.

از هفتم اکتبر گذشته تا کنون حدود ۲ میلیون نفر در نوار غزه آواره شده‌اند و ۱۸۱ مقر دولتی به صورت کلی، ۱۰۳ مدرسه و دانشگاه به صورت کلی و ۳۰۹ مدرسه و دانشگاه به صورت جزئی، ۲۳۹ مسجد به صورت کلی و ۳۱۷ مسجد به صورت جزئی و سه کلیسا از سوی اشغالگران هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند.

رژیم صهیونیستی ۸۶۰۰۰ واحد مسکونی را به صورت کامل و ۲۹۴۰۰۰ واحد مسکونی را به صورت جزئی تخریب کرده است به طوری که دیگر مناسب زندگی نیستند.

۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشتی از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده و ۱۶۰ مرکز بهداشتی و ۱۲۶ خودرو امدادی هدف حمله اشغالگران قرار گرفته است.

۲۰۶ مرکز آثار باستانی و میراث فرهنگی نوار غزه هم هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در ۲۰۰ روز گذشته بیش از ۷۵۰۰۰ تن مواد منفجر بر سر مردم غزه ریخته شده و خسارت مستقیم وارد شده به نوار غزه در برآوردهای اولیه، بیش از ۳۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

کد خبر 6086565

دیگر خبرها

  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»