Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@16:15:04 GMT

30 دلال فوتبال به قوه قضاییه احضار شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۳۵۴

رکنا: اخیرا حدود 30 نفر از دلالان و واسطه‌های غیر رسمی فوتبال کشور به قوه قضاییه احضار شده‌اند.

به گزارش رکنا، قوه قضاییه در راستای پاکسازی فوتبال ایران در روزهای گذشته ۳۰ دلال و واسطه غیر رسمی را به مراجع ذی‌صلاح احضار کرده است که در بین نفرات احضار شده دلال‌ها و واسطه‌های شناخته‌ شده‌ای حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا به جایی مربیان، بازیکنان و فعالیت‌های مشابه سبب شده تا پای برخی از نفراتی که در پوشش مشاغل خود به امر دلالی و البته فعالیت غیر رسمی دست‌زده‌اند به مراجع ذی صلاح باز شود.

گفته می‌شود سیر جدید احضارهای این دلالان بسیار فراگیر است و در وهله اول حدود به ۳۰ نفر احضار شده‌اند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز در همین راستا تعامل بسیار سازنده‌ای با قوه قضاییه داشته و حدود ۲۰ نفر را به محرومیت‌های سنگینی جریمه کرده است. همچنین پرونده برخی از نفرات نیز در این کمیته در حال پیگیری است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد! 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس فوتبالیست بحرینی در تایلند به دردسر افتاد +عکس کشف جسد زن 16 ساله باردار در کیسه زباله+عکس 2 جوان زیر پل ری همدیگر را سلاخی کردند / ورود پلیس بین الملل به این پرونده

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فوتبال قوه قضاییه محرومیت احضار جریمه عکس دستگیر شد دختر تجاوز مادر جوان تنهایی پسر مرد ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از  سازمان امور مالیاتی، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات‌های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های  ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۱ فروشی بالغ بر ۸۶۰  میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

مستوفی افزود: این شخص مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز کرده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مؤدی در موعد مقرر قانونی در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست