Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سومین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای زندانیان سراسر کشور با حضور شرکت‌کنندگان از 27 استان کشور به‌صورت انفرادی و تیمی در مشهد آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین ، فرزاد فتاحی  با بیان اینکه سومین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای زندانیان سراسر کشور با حضور شرکت‌کنندگان از 27 استان کشور به‌صورت انفرادی و تیمی در مشهد آغاز شد، گفت: این مسابقات با مشارکت فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان، اداره کل امور زندان‌ها و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از امروز ۲۱ آذر ماه به‌میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در این دوره از مسابقات، ۱۱۱ نفر در بخش هنرهای فردی، ۱۰۰ نفر در بخش کشتی پهلوانی و ۱۰ تیم از ۲۷ استان در سه روز با یکدیگر به‌رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی زندانیان سال‌های سال است که در حال برگزاری است، اضافه کرد: چند سالی است که این مسابقات فقط در قسمت ورزش‌های زورخانه‌ای با هدف توسعه ورزش دینی، پهلوانی و اخلاقی زورخانه‌ای در بین زندانیان صورت می‌گیرد.

فتاحی ادامه داد: با توجه به‌تاثیرگذاری این رشته ورزشی در توسعه اخلاق پهلوانی در جامعه با برگزاری این رویدادها و حضور فعال افرادی که بنا به‌دلایل مختلف در زندان‌ها به‌سر می‌برند می‌تواند در رشد فرهنگی و ورزشی جامعه موثر واقع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد در مشهد و توفیق زیارت حضرت رضا(ع) خود می‌تواند عامل موثری در بهتر انجام شدن این مسابقات باشد، همچنین، تمام سعی ما بر این است که خراسان رضوی مانند همیشه میزبان خوبی برای زائرین امام هشتم(ع) باشد.

منبع : فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه ای ورزش زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز