Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهین شکرانی مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با تاکید بر حفظ و نگهداری از ابنیه تاریخی ، اظهارکرد : بازسازی و مرمت خانه روغنی در محله علی قلی آقا نیز با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و تا کنون ۷۰ درصد از این طرح انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیگر طرح های این منطقه در سال جاری افزود : پیاده راه سازی ضلع غربی چهارباغ در محدوده منطقه یک شهرداری اصفهان در دست اجرا است و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: مناسب سازی و اصلاح هندسی تقاطع میرداماد-کاشانی همچنین اجرای ایستگاه اتوبوس تندرو ( BRT ) با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان در حال اجرا است و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شکرانی تصریح کرد: بازسازی "خانه تاریخی روغنی" در محله علی قلی آقا با اعتبار یک میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد تا به مرکز فرهنگی تبدیل شود.

وی درباره احداث طرح پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت گفت : این طرح با هزینه شش میلیارد تومان تاکنون ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان افزود : بازسازی دو سرویس بهداشتی در سطح منطقه انجام و تکمیل شده است؛ بازسازی سرویس بهداشتی طالقانی با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان و بازسازی سرویس بهداشتی پل مارنان با هزینه ۳۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/م

تشریح طرح های عمرانی منطقه یک شهرداری اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری عصر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی و مرمت بافت تاریخی بوشهر در دستور کار است.

شهردار بوشهر اضافه کرد: ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شده و طرح جداره‌سازی بافت بوشهر بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های گردشگری بوشهر بافت تاریخی بوشهر است گفت: ساختمان‌های بافت تاریخی بوشهر دارای قدمت حدود ۲ قرن دارند که بازسازی برخی از آنها در دستور کار قرار گرفته شده است.

اجرای طرح‌های متعدد عمران شهری

وی همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک بوشهر در مرمت و بازسازی ساختمان‌های قدیمی و تاریخی یک ضرورت است تصریح کرد: باید این دستگاه‌ها پای کار بیایند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

شهردار بوشهر طرح‌های بازسازی و بازآفرینی بافت بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در محله تنکگ‌ها بافت فرسوده زیادی داریم که اقدامات لازم تدوین و اجرایی شده است.

حیدری طرح‌های عمران شهری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال با اجرا طرح‌های مختلف عمران شهری از جمله گذر مناطق جنوبی شهر بوشهر تحول مهمی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6087017

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان