Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه مجمع مواکب مردمی اربعین لرستان گفت: همایش بزرگ خدام اربعین حسینی ۲۳ آذر در استان لرستان برگزار می‌شود. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد سرلک عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بزرگ خدام اربعین حسینی لرستان از سوی دبیرخانه مجمع مواکب مردمی اربعین در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همزمان با این همایش آئین اختتامیه سوگواره هنری سرچله نیز برگزار می‌شود افزود: از برگزیدگان سوگواره سرچله در بخش‌های مختلف نیز تقدیر می‌شود.

آئین تکریم مبلغین جهادی اربعین حسینی در قم به روایت تصویرخادمان اربعین حسینی استان اردبیل تجلیل شدند+فیلماربعین رزمایش بزرگ حسینی در جهان است؛ روحانیون تعریف جدیدی از مراسم اربعین‌حسینی ارائه دهند

مسئول دبیرخانه مجمع مواکب مردمی اربعین استان لرستان عنوان کرد: این همایش با حضور مدیران و خادمان مواکب تخصصی، اسکان، تغذیه، مواکب عتبات عالیات و مواکب شهرهای استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان لرستان سخنران این مراسم است تصریح کرد: همایش بزرگ خدام اربعین حسینی استان لرستان 23 آذر ساعت 14 در سالن همایش‌ جهاد کشاورزی لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41450/P1357/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام قدرتی گفت: مراسم شب‌های قدر در همه شهر‌های استان و در هزار و ۴۰۰ مسجد برگزار می‌شود که مراسم محوری در مصلی الغدیر خرم آباد خواهد بود.

وی افزود: این مراسم از ساعت ده و نیم تا ۳ بامداد با حضور سخنرانان و قاریان مطرح استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قدرتی گفت: مردم استان می‌توانند با ارسال عدد ۵ به سامانه ۱۰۱۱۹۲ از محصولات خوب قرآنی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • تاکید شخصیت‌های پاکستانی بر ادامه حمایت از مردم غزه
  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین