Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:24:17 GMT

درجه شهرداری برازجان بعد از 25سال ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۵۵۴

درجه شهرداری برازجان بعد از 25سال ارتقا یافت

بوشهر-ایرنا-مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهرگفت: درجه شهرداری برازجان بعنوان مرکز شهرستان دشتستان بعد از 25سال به درجه 9 ارتقا یافت .

به گزارش ایرنا، حمید بردستانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهرداری برازجان از سال 72 تاکنون دارای درجه هشت بود که با تهیه و ارائه مدارک و مستندات لازم به وزارت کشور و گرفتن تاییدیه‌های مورد نظر درجه آن به درجه 9 ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: وزیر کشور روز سه شنبه هفته جاری ارتقای درجه شهرداری برازجان را به استناد تبصره 3 ماده یک آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب هیات وزیران و بر اساس شیوه نامه درجه بندی شهرداری‌ها ابلاغ کرد.
بردستانی تصریح کرد: این ارتقای درجه در افزایش ضریب جذب اعتبارات، گرفتن تجهیزات و ماشین آلات و عمران و آبادانی شهر برازجان و امکان خدمت رسانی بیشتر به شهروندان تاثیرگذار است.
مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر اظهار داشت: شهرداری بندر بوشهر مرکز استان دارای درجه 10، شهرداری برازجان درجه 9 و سایر شهرداری‌های استان دارای درجه یک تا هفت هستند.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهر شهرداری اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان صبح پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهر و مراکز استان‌ها در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در نظریه‌ها و تئوری‌هایی که شهر سازان ارائه می‌کنند شهر مثل یک موجود زنده است، موجود یک نظم و انسجام دارد، رشد کمی و کیفی پیدا می‌کند و به منابع انرژی نیاز دارد.

وی بیان داشت: شهر ما در یک ساختار نظام مند می‌تواند رشد و تعالی پیدا کند و در این راستا به آب و برق و گاز برای ادامه حیات نیاز دارد و دائماً در تعالی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر بازآفرینی با نگاه به هویت گذشته بدون حذف هویت گذشته و ایجاد هویت و تمدن جدید را بسیار مهم و حساس عنوان کرد و گفت: توجه به بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهر و سکونتگاه‌های غیر رسمی و یا الحاقاتی به شهر، یک نگرش بسیار هوشمندانه را می‌طلبد.

رستمیان با تاکید بر اینکه علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید بروز رسانی شوند ابراز داشت: شوراها در شهرداری‌ها در کار خود استمرار داشته و مساله محور حرکت کنند و شرایط اقلیمی و بومی هر منطقه تطابق پذیری داشته باشند.

وی بیان داشت: نقش مردم نباید نادیده گرفته شود و از آن غافل شد، به ویژه ساکنان آن بافت چون با گوشت و پوست خود فضا را احساس کردند می‌توانند به عنوان تسهیل گر به مسئولان در این امر کمک کنند.

کد خبر 6088362

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند