Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیران شبکه آفتاب در سفر به شهرستان فراهان ظرفیت های بخش های کشاورزی صنعت و گردشگری این منطقه را برای تولیدات رسانه ای بررسی کردند.  

حجت الاسلام فیض کرمیان امام جمعه فراهان در نشست مشترک مسئولان فراهان با مدیران شبکه آفتاب خواستار انعکاس آداب ، رسوم و فرهنگ مردم این منطقه ، جاذبه های گردشگری ، فرهنگی  و مذهبی در رسانه استانی  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم از مدیران شبکه آفتاب خواست تا ظرفیت ها و راهکارهای توسعه اقتصادی  ، رونق اشتغال و سرمایه گذاری را در فراهان فراهم کنند. 

سجادی فرماندار فراهان هم در حاشیه بازدید از طرح کارآفرینی کشاورزی در روستای کنجی بخش خنجین ، مشارکت با شبکه آفتاب برای معرفی توانمندی های شهرستان را خواستار شد. 

 مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی هم با اشاره به پوشش 98 درصدی شیبکه های دیجیتال در شهرستان فراهان گفت : امسال بیش از چهار هزار دقیقه برنامه با محوریت شهرستان فراهان دربرنامه های صدا ، سیما ، خبر و فضای مجازی شبکه آفتاب تولید و پخش شده است .     

آذردشتی به بازدید از روستای کنجین هم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در این روستا فقط یک خانواده زندگی می کنند اما به برکت انقلاب اسلامی همه  امکانات رفاهی در این روستا فراهم است . 

وی با اشاره ظرفیت های شهرستان فراهان در بخش های گردشگری ، کشاورزی و صنعت گفت: شبکه استانی برای معرفی این توانمندی ها در سطح استانی و ملی آمادگی دارد .   

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شبکه آفتاب فراهان سرمایه گذار سجادی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان