Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن اشاره به جوانگرایی در بدنه سپاه گفت:: با توجه به سیاست‌های سازمان بسیج دانشجویی و تاکیدات فرماندهی محترم سپاه پاسداران مبنی بر جوانگرایی در رده‌های مختلف به طور اخص در حوزه بسیج دانشجویی، تغییرات متعددی در مسئولان بسیج دانشجویی استان‌ها صورت گرفته است و این مقوله نشانه خوبی از رشد و بالندگی سازمان بسیج دانشجویی در اغاز پنجمین دهه از عمر پر برکت انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با تشکر از زحمات چندین ساله اقای مرتضی دهرویه، یکی از نقاط قوت حضور ایشان را اجرای دقیق برنامه‌ها، استحکام فنی، ارتباطات و تعاملات موفق با دانشگاه‌ها عنوان نمود.
سرهنگ دامغانی در ادامه با تشریح فعالیت‌های اقای محمد امین بخشیان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان، سوابق ایشان را علمی و کاملا آشنا به محیط دانشگاه و قشر دانشجویی عنوان کرد.
وی همچنین در ادامه با اشاره به سوابق علمی مسئول جدید بسیج دانشجویی استان، وی را فردی خوش فکر معرفی نمود و ابراز امیدواری کرد که ان شاالله حضور وی، منشا تحولات گسترده‌ای در دانشگاه‌های استان سمنان باشد.
دامغانی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی رقیب هیچ تشکل دانشجویی نیست گفت:: مجموعه بسیج دانشجویی یک مجموعه فراجناحی است و با هیچ جناح و حزبی عهد اخوت ندارد.
فرمانده سپاه استان در پایان بسیج دانشجویی را حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: هر دانشجوی مومنی که دل در گرو این نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد، فارغ از اینکه در کدام نهاد و یا تشکل فعالیت دارد را می‌توان عضوی از بدنه بسیج دانشجویی دانست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم