Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@22:08:16 GMT

درمانگاه قدس چوئبده شبانه‌روزی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۶۱۴

درمانگاه قدس چوئبده شبانه‌روزی شد

دکتر شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در آئین شبانه‌روزی شدن درمانگاه قدس چوئبده در گفت و گو با خبرنگار برنا آبادان اظهار کرد: با آغاز طرح تحول نظام سلامت تحول شگرفی در حوزه سلامت رخ داد.

او گفت: زیرساخت های فرسوده با طرح تحول سلامت بازسازی شد که از جمله این بازسازی‌ها می توان به بازسازی و احداث مراکز و خانه‌های بهداشت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان زاده افزود: اتفاق شکل‌گرفته در حوزه بهداشت و درمان در چهار سال گذشته معادل ۳۰ سال بوده است و با تأکید مقام معظم رهبری امروزه سلامت در راس همه امور است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: با پیگیری‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندار آبادان و با رفع موانع، این اتفاق خوب رخ داد و شبانه‌روزی کردن درمانگاه قدس چوئبده هدیه به مردم این منطقه است.

او ضمن تشکر از مرکز بهداشت آبادان به خاطر انجام پیگیری‌های لازم برای شبانه‌روزی کردن درمانگاه قدس چوئبده توضیح داد: امیدواریم با پیگیری نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم اورژانس شبانه‌روزی را نیز ایجاد کنیم و در آینده نزدیک خدمات تسهیلات زایمانی نیز در این منطقه ارائه شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر خدماتی در قالب پایگاه‌های پایگاه فوریت‌های پزشکی، مامایی، بهداشت خانواده، داروخانه، مبارزه با بیماری‌ها و دندانپزشکی در درمانگاه قدس به شهروندان ارائه می‌شود.

چهار پزشک در این درمانگاه مشغول به فعالیت هستند و در آینده نزدیک آزمایشگاه و رادیولوژی دندانپزشکی نیز در درمانگاه قدس آغاز به کار می‌کنند.

در آیین شبانه‌روزی کردن درمانگاه قدس چوئبده فرماندار ویژه آبادان، امام جمعه چوئبده، جلیل مختار و عامرکعبی نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهری حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان منطقه آزاد اروند دانشکده علوم پزشکی آبادان آبادان و خرمشهر چوئبده و اروندکنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بهادری جهرمی گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد.پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود که در لایحه آمده است و نسبت به روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

او گفت: نگاه دولت این است که درباره این موضوع تصمیم گیری منعطف تری داشته باشیم و متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف قرار گیرد.

کد خبر 846608 منبع: ایرنا برچسب‌ها تعطیلات سخنگوی دولت خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • روزی ۸ عدد از این میوه گران بخورید!
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار