Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:55:30 GMT

هیجان ذوب‌آهن باید کنترل شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۶۱۵

هیجان ذوب‌آهن باید کنترل شود

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در آخرین دیدار از نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: تشکر میکنم از مسئولان ذوب آهن که به ما کمک کردند. محور بازی این است که از گرفتن یک امتیاز خوشحال هستیم و انتظار اینکه نیم فصل این تیم مشکلات زیادی داشته و سه مربی عوض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بجه ها شجاعانه جنگیدند و در ۹۰ دقیقه ۲ شانس خوب به ذوب اهن دادیم. بعد از ده نفره شدن متحدتر شدیمتمرینات را قطع نمیکنیم و احتیاج به جذب بازیکن جدید داریم ذوب آهن اسم و رسم دارد و به راه خودش بر میگردد.

مرزبان ادامه داد: گلر ما بسیار خوب بود ولی وقتی به گلرهای تیم امید نگاه می‌کنیم جای او خالی است. هیچ گارانتی برای بالا نشین ها وجود ندارد و باید دید بازیکنان جدید چکار می کنند. تیم هایی که بازیکن خوب نگیرند شرایطشان عوض نمی شود. این شعر یک مجموعه است من این قول میدهم مرکز بچه های سزطانی را کمک کتم ولی راه رفتن ۵۰ کیلومتری داخل کار نیست.

سرمربی نفت تاکید کرد: ذوب آهن خیلی هیجان دارد و باید کنترل شود. این هیجان تمرکز را از بین می برد و احساسشان بر منطقشان غلبه کرد.تیم باید احساس درونی خوب داشته باشد. امروز ما خوب نبودیم اما جنگیدیم و مبارزه کردیم. نباید به داوری توجه کنیم و حواسمان به خودمان باشد. احساسم این است حسینی بازیکن ذوب آهن باید اخطار دوم را می گرفت.
 

ک/ 1

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن فوتبال مسجد نفت نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه شب گذشته در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر دیروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • عکس‌هایی از لحظه بازداشت ۶ مرزبان ایرانی توسط طالبانی‌ها
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان
  • ۶ مرزبان ایرانی دقایقی قبل آزاد شدند
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم