Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرناپلاس-در حاشیه اکران مستند «آن زمستان» ساخته احمد‌ شریف‌زاده (مربوط به زندگی آیت‌الله مصباح‌یزدی) کارگردان مستند «مثل یک زن» نسبت به عدم اکران مستندش که مربوط به زندگی فائزه هاشمی‌ رفسنجانی است اعتراض کرد و از شریف‌زاده خواست اگر مستندساز است، نسبت به ضایع شدن حق همکارش دفاع کند.

مژگان اینانلو عصر روزگذشته به تماشای مستند آن زمستان نشسته بود که بعد از پایان این مستند نزد شریف‌زاده رفت و نسبت به حذف مستندش اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او خطاب به کارگردان «آن زمستان» گفت: چرا باید فیلم فائزه هاشمی حذف شود اما فیلم شما در جشنواره بیاید؟! چه فرقی بین ماست. اگر مستندساز هستید خواهش می‌کنم به عنوان یک همکار از حق همکار خود دفاع کنید. شما یک ایرانی هستید و حق دارید که فیلمتان پخش شود، من هم ایرانی هستم و حق دارم فیلمم پخش شود.

وی گفت: مستند من پارسال 5 رأی هیات داوران را کسب کرد ولی حذفش کردند. اگر شما برای مستندتان تهیه‌کننده داشتید من تهیه‌کننده هم نداشتم و با خون دل آن فیلم را ساختم. چطور فیلم شما پخش می‌شود اما برای من نه! مگر شما از من ایرانی‌تر، مسلمان‌تر و کاربلدتر هستید؟! این چه اتفاقی است که افتاده است؟ خواهش می‌کنم اگر می‌خواهید مستندساز باشید دفاع کنید، کمااینکه اگر این اتفاق برای شما می‌افتاد من هم از حق شما دفاع می‌کردم.

مستند «آن زمستان» ساخته احمد شریف زاده روز گذشته در جشنواره سینما حقیقت اکران شد. این مستند به روایت بخشی از زندگی آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) می‌پردازد.

**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايرناپلاس فائزه هاشمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله جلسات درس اخلاق با حضور آیت الله هاشمی علیا در محل حوزه علمیه حضرت قائم (عج) برگزار می‌شود.

این جلسه درس اخلاق سه شنبه‌ها رأس ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

محل برگزاری تهران، چیذر، حوزه علمیه حضرت قائم (عج)، درب واحد برادران است.

یادآور می‌شود شرکت در این جلسه برای عموم آزاد بوده و خواهران و برادران می‌توانند حضور داشته باشند.

کد خبر 6086114 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد