Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین علی اکبری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی به مناسبت هفته حمل و نقل، از فعالیت ۳۲ دستگاه تردد شمار در استان زنجان خبرداد و افزود: ۳۷ دستگاه دوربین‌های نظارتی نیز در استان زنجان فعال است. 

وی با بیان اینکه اجرای بلوک مفصلی به طول ۱۰۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که تلاش می‌شود سرعت این طرح افزایش یابد، ادامه داد: استان زنجان ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد از آزادراه‌های استان را به خود اختصاص داده است که از بخش‌های مختلف، از جمله گردشگری و ترانزیت کالا حمایت می‌کند.

علی اکبری با اشاره به اینکه با وجود افزایش قیمت قیر و آسفالت اجرای لکه گیری و آسفالت‌ریزی در محورهای زنجان در حال انجام است، گفت: در بخش ابنیه نیز اقدامات مختلفی متناسب با نیاز جاده‌ها در دست اجرا و یا مرمت است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان زنجان با بیان اینکه این مجموعه به عنوان واسطه توزیع لاستیک در بین ناوگان عمومی فعالیت می‌کند، افزود: در تلاش برای افزایش سهمیه استان برای توزیع لاستیک بین رانندگان هستیم و تا کنون ۶۰ درصد متقاضیان موفق به دریافت لاستیک شدند اما فقط یک جفت لاستیک به آن‌ها داده شده که پاسخ‌گوی نیازشان نیست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه پیشتر از کارگر برای نمک‌ریزی در راه‌ها طی زمستان استفاده می‌شد، عنوان کرد: این اقدام در سال‌های اخیر به صورت مکانیزه در حال انجام است.  

علی اکبری گفت: در حال حاضر ۷۰ نقطه پر حادثه در استان زنجان وجود دارد که براساس اولویت و متناسب با اعتبارات رفع می‌شود.

کد خبر 4483653

منبع: مهر

کلیدواژه: جاده راهداری زنجان علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در زنجان

تین نیوز

رییس اداره مدیریت راه های استان زنجان از ثبت یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۸۶۸ تردد از ۲۴ اسفند الی ۶ فروردین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه های استان زنجان اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی استان زنجان ۸۸ دستگاه تردد شمار و ۳۲ دوربین ثبت تخلفات فعال است و با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه ها از ۲۴ اسفند لغایت ۵ فروردین ماه بیش از یک میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد کرده اند.

وی تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی بیش از یک میلیون خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین ۲۰۱ هزار و ۹۳۵ خودرو است، همچنین تردد ورودی به استان ۷۷۳ هزار و تردد خروجی ۷۶۰ هزار و ۸۴۲ خودرو توسط مرکز مدیریت راه ها ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ابراز کرد: پر تردد ترین محور استان زنجان باند شمالی آزاد راه زنجان قزوین با تردد بیش از ۴۲۱ هزار خودرو است.

محمدی در پایان افزود: سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان است و هم وطنان می توانند تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه ها مطرح کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در زنجان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد
  • ۸ نقطه پرخطر در جاده‌های خراسان شمالی اصلاح شد