Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نشریه اخباری از مدیریت شهری تهران و برخی از استان ها و شهرستان ها منتشر شده و موضوع «چرا ورود هنرمندان دوره پهلوی به کشور ممنوع است؟!» که در همایش ملی مطالعات ایرانیان دور از وطن مطرح شده بود را در صفحه گزارش خبری ویژه می خوانید.

صفحه «فناوری» هم به بحث جذاب و به روز «اینترنت اشیاء» می پردازد و اینفوگرافی «مسیر تکامل اینترنت اشیاء را که از سوی مرکز اینترنت اشیاء ایران تهیه و منتشر شده است را می بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مطالبی با عناوین «بهره برداری از اینترنت اشیاء در مدیریت انرژی هوشمند»؛ «اینترنت اشیاء حوزه سلامت را متحول می سازد» و «ارزش بازار شهرهای هوشمند» در این بخش جای گرفته است.

«ثروت اندوزی به چه قیمتی؟!» سئوال ریحان شهر از مافیای کنکور و گزارشی هم از رواج هرج و مرج در چهره جوانان با عنوان «دختران پسرنما؛ پسران دخترنما» را در صفحه اجتماعی می خوانید.

«لایحه مدیریت یکپارچه شهری سرگردان بین دولت و مجلس» گلایه ای بود که در خلال گفت وگوی اختصاصی با حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش مطرح شد.

«چرا مردم عاشق خرید خودروهای خارجی هستند؟» سئوالی که در تحقیقی درباره پیشامدها و پیامدهای تعهد مشتری به برندهای لوکس مشخص شد.

لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با مسایل جنسی از جمله دیگر گزارش های اجتماعی این نشریه بود که در جامعه ای که بحث تجاوز به کودکان یا سوء استفاده از آنها مطرح است به طور حتم جای آموزش صحیح و اطلاع رسانی در این زمینه خالی است.

«شیوع بی سابقه سرطان در ایران» را دکتر محمود محرمی پزشک فوق تخصص خون و انکولوژی اعلام کرد و دبیرکل حزب همت نیز اظهار داشت: «احزاب در بروز مشکلات فعلی کشور سهم دارند».

در صفحه پایانی این نشریه نیز گزارشی از معضلی جدید با عنوان « ابراز عاشقی یا بی غیرتی؟!» منتشر شده است.

گفتنی است این نشریه با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مرتضی فغانی؛ سه شنبه های هر دوهفته منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ما در نوروز ۱۴۰۳ همراه شوید و تصاویر خود را به اشتراک بگذارید

نوروز جشن آغاز سال نوی ایرانی هاست و یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران ایران باستان است. نوروز آداب و رسوم ویژه ای دارد و در مناطق مختلف کشور با توجه به رسوم ویژه همان منطقه آداب نوروز برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نوروز ۱۴۰۳ از شما دعوت می‌کند تا درباره موضوعات زیر و در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) از اقصی نقاط کشور برای ما ارسال کنید.

۱- مراسم و آئین‌های نوروزی
۲- نماد‌های شهری عید نوروز
۳- اماکن گردشگری و تاریخی
۴- مسافرت‌های نوروزی
۵- طبیعت بهاری

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • با ما در نوروز ۱۴۰۳ همراه شوید و تصاویر خود را به اشتراک بگذارید
  • دستاورد محققان ایرانی درباره ربات هوشمند در نشریه جهانی منتشر شد
  • اندروید ۱۵ با قابلیت اینترنت ماهواره‌ای می‌آید!
  • دستاورد محققان دانشگاه شریف در نشریه معتبر جهانی منتشر شد
  • اندروید 15 با قابلیت اینترنت ماهواره ای می‌آید!
  • 10گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • نشریه‌ای برای داستان کوتاه نداریم
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ منتشر شد
  • عرضه میوه شب عید در ۱۵ غرفه در استان قم
  • آخرین مجله ساترا در سال ۱۴۰۲ منتشر شد