Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:39:14 GMT

شکست میزبانان در هفته دوازدهم لیگ‌برتر والیبال

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۷۲۱

شکست میزبانان در هفته دوازدهم لیگ‌برتر والیبال

در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری تبریز و خاتم اردکان توانستند با حساب ۳ بر ۱‌مقابل میزبانان خود به برتری برسند.

به گزارش ایسنا، از عصر امروز (چهارشنبه)  مسابقات هفته دوازدهم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که تا به این لحظه تیم‌هایی شهرداری ورامین و خاتم اردکان توانستند با حساب ۳ بر یک به ترتیب پیکان تهران و کاله  آمل را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین مسابقه امروز تیم خاتم اردکان توانست با حساب ۳ بر ۱ از سد میزبان خود کاله آمل بگذرد.

در دیگر بازی این هفته که به میزبانی خانه والیبال برگزار شد، تیم شهرداری تبریز نیز توانست در یک دیدار تماشایی با نتیجه ۳ بر ۱ میزبان خود پیکان تهران را شکست دهد.

*نتایج هفته دوازدهم لیگ‌برتر‌والیبال تا به این لحظه به قرار زیر است:
کاله آمل یک - خاتم اردکان ۳ (۲۲-۲۵، ۲۵-۱۷، ۲۱-۲۵، ۱۹-۲۵)
فولاد سیرجان - عقاب نهاجا (در حال برگزاری)
دورنا ارومیه - شهرداری ارومیه (در حال برگزاری)
پیکان تهران یک - شهرداری تبریز ۳ (۲۵-۱۸، ۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵)
شهروند اراک - سایپا تهران (در حال برگزاری)
شهرداری گنبد - پیام مشهد (در حال برگزاری)

تکمیل میشود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: دوم اردیبهشت ماه روز جهانی خلاقیت و سوم این ماه نیز روز ملی کارآفرینی و بزرگداشت شیخ بهایی است؛ به همین دلیل مدیریت شهری مشهد تصمیم گرفت اولین هفته اردیبهشت ماه را به نام هفته خلاقیت و نوآوری نام گذاری کند.   میرزاییان ادامه داد: در قالب این هفته رویدادهای مختلفی را پیش بینی کردیم که که در آن با بازیگران اصلی زیست بوم محیطی شهر مشهد دیدار می کنیم و فضای پیشرفت را برای امور پیش روی آن‌ ها فراهم می‌ سازیم.   او افزود: همچنین در ادامه این رویدادها امروز نمایشگاهی را در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار کردیم که اغلب افراد تاثیرگذار در حوزه خلاقیت و نوآوری شهری در بخش‌ های خصوصی و دولتی در آن حضور دارند.   میرزاییان ادامه داد: موضوع اصلی این نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای دانشجویان دانشکده فنی مهندسی دانشگاه فردوسی است، دستاوردهایی که می‌ توانند در عرصه خلاقیت و نوآوری شهری کمک حال شهرداری مشهد باشند.

دیگر خبرها

  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اردیبهشت‌
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی