Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:47:51 GMT

بازیکنانم مقابل ذوب آهن شجاعانه جنگیدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۷۷۰

بازیکنانم مقابل ذوب آهن شجاعانه جنگیدند

اصفهان - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت : بازیکنانم در دیدار با ذوب آهن اصفهان شجاعانه جنگیدند و خوب کار کردند.

به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری بعد از دیدار با تیم ذوب آهن افزود : روابط درونی تیم ما با ذوب آهن خوب است و این تیم از تیم های خوب ایران و آسیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : با توجه به شرایطی که داشتیم انتظار اینکه نیم فصل را با 15 امتیاز تمام کنیم سخت بود زیرا تیم خیلی مشکلات داشت.
وی با بیان اینکه باید به بازیکنانم تبریک بگویم که قدم های بزرگی داشتند ، خاطرنشان کرد : در 90 دقیقه دو شانس به ذوب آهن دادیم و این تیم دیگر موقعیتی نداشت.
مرزبان با اشاره به اینکه بعد از اخراج بازیکن تیم ما متحد تر شد، تصریح کرد : تمرینات خود را ادامه می دهیم و سعی می کنیم در این فاصله بازیکنان جدید بگیرم چون به نیروهای جدید احتیاج داریم.
به گفته وی تیم ذوب آهن خوب بازی کرد و مطمئن هستیم این تیم به راه خودش بر می گردد و موفق خواهد شد.
مرزبان با انتقاد از مربیان تیم ملی امید به دلیل عدم دعوت دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان اظهارداشت: گلر ما خوب عمل کرد تعجب بزرگ دنیای فوتبال ایران این است تیم امید ایران گلرهایی که دیده نمی شوند را دعوت می کند و گلر ما که بهترین کیفیت را دارد دعوت نمی شود.
وی ادامه داد : نقش دلالان در این بین چیست ، آنان کسانی هستند که فوتبال ایران را نابود می کنند چه جوابی دارند.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه در این تساوی شانس دخیل بوده است، اظهارداشت: مشخص نیست تیم هایی که در بالای جدول هستند بالا باشند چون تیم ها بازیکنان جدید در نیم فصل می گیرند.
وی ادامه داد : تیمی که تغییرات کمتری داشته باشد موفق تر است و تیم های پایین هم بدون تغییر بمانند هیچ تغییری نمی کنند مگر نیروهای که اضافه شوند خوب عمل کنند یا اختشاش ایجاد کند.
وی با تاکید بر ضرورت آرامش در فوتبال تصریح کرد : هیچ گارنتی نیست که بازیکنان جدید بتوانند موثر باشند.
دیدار دو تیم ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان تشاوی بدون گل در اصفهان پایان یافت.
8114/6026

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، در این نشست مقرر شد تیم ملی ایران با پیراهن، شورت و جوراب سفید مقابل قرقیزستان صف‌آرایی کند. حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش خواهد بود.   ایران چهارشنبه (۵ اردیبهشت) ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • حمله هوشمندانه و شجاعانه به اسرائیل از نگاه سیاسیون چپ و راست /إِنَّا مِنَ ٱلۡمُجۡرِمِینَ مُنتَقِمُونَ... +جدول
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟ /رئیسی شجاعانه بگوید آقای ساداتی نژاد چرا حذف شد
  • حزب‌الله: ایران با پاسخی قوی و شجاعانه دشمن را شوکه کرد