Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین بر به‌کارگیری ظرفیت علمی در راستای رفع مشکلات بخش تولید تاکید کرد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از 2 واحد تولیدی استان قزوین اظهار داشت: اگر تمام امکانات وجود داشته باشد اما مدیریت درست صورت نگیرد مجموعه موفق نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مسائل مربوط به سپرده گذاری ارزی در حال پیگیری است تا با تعامل دستگاه‌های اجرایی مربوط و مدیران مشکلات برطرف شود.

563 واحد تولیدی به تصفیه‌خانه فاضلاب در مازندران متصل شدمدیران موانع موجود رونق تولید و سرمایه‌گذاری در اردبیل را اعلام کنندکیفیت آرد تولیدی استان اردبیل نیاز به ارتقا دارد

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت توجه به توسعه صنعت با استفاده از  ظرفیت بومی تصریح کرد: ارتباط صنعت، دانشگاه و پژوهش باید جدی گرفته شود و در این مسیر مسئولان باید اقدامات لازم را انجام دهند.

زاهدی گفت: از ظرفیت علمی و تخصصی موجود در استان باید در جهت حل مشکلات واحد‌های تولیدی استفاده کنیم و این مهم باید در اولویت قرار گیرد تا شاهد تقویت بومی‌سازی امور در استان باشیم.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی با تعامل با مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید در مسیر رفع مسائل و موانع گام برداشته و اقدام کنند.

استاندار قزوین گفت: در بخش صادرات کیفیت، بسته‌بندی، اجرای به موقع تعهدات 3 محور اصلی موفقیت است که باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید مسکن روستایی گیلان در اولویت قرار دارد

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در جلسه شورای مسکن استان گفت: در پرداخت تسهیلات برای بخش مسکن روستایی شعب بانکی که در روستاها، دهستان‌ها و بخش‌ها قرار دارند در تأمین تضامین سخت گیری چندانی ندارند و این امر به افزایش تولید مسکن در روستا‌ها کمک خواهد کرد.

او افزود: با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مسئله باز آفرینی شهری مورد تأکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق، حمایت و کاهش کاغذبازی (بروکرارسی های) اداری می‌توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند.

استاندار راه و شهرسازی گیلان را متولی تأمین و احداث مسکن استان اعلام و تصریح کرد: باید جلسه‌ای با حضور پیمانکاران و انبوه سازان برگزار شود تا با استماع نظرات آنها، برخی مشکلات موجود تعیین تکلیف و حل شوند.

به گفته عباسی، مشکلات موجود در بخش احداث مسکن خود مالکی باید طی برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونت عمرانی استانداری و مدیران بانک‌های عامل به صورت اختصاصی حل شود.

او همچنین گفت: در اجرای طرح باز آفرینی شهری هم جلسه‌ای با حضور شهرداران تشکیل شود و آن دسته از شهردارانی که در این زمینه عملکرد مثبتی داشتند مورد تقدیر و شهرداران با عملکرد ضعیف نیز تذکر جدی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • افزایش تولید مسکن روستایی گیلان در اولویت قرار دارد