Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجمع نمایندگان استان اصفهان در جلسه امروز خود تصمیم گرفتند تا روز یکشنبه هفته آینده در اعتراض به لایحه بودجه ۹۸ به جای حضور در نشست علنی مجلس، در منزل آیت‌الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: اعتراض نمایندگان اصفهان به لایحه بودجه ۹۸ از این جهت است که در این لایحه هیچ ردیف اعتباری برای آب شرب ۵ میلیون شهروند شهر‌های استان اصفهان دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نمایندگان اصفهان لایحه بودجه ۹۸ را مشروع نمی‌دانیم و به همین خاطر و در اعتراض به این لایحه و عدم تخصیص اعتبار برای آب شرب ۵ میلیون شهروند در استان اصفهان در جلسه یکشنبه هفته آینده مجلس حضور پیدا نمی‌کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: نمایندگان اصفهان اعتراض بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت رفع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را رفع کردند.

به گزارش مشرق، در نشست علنی امروز - ۲۶ یکشنبه - مجلس شورای اسلامی ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت و نمایندگان با اصلاح مواد ۵۶۱ تا ۸۱۶ این لایحه موافقت کردند.

۴۰ ماده ابتدایی مواد مصوب شده در صحن امروز، در جلسه پیشین مجلس قرائت شده بود که در ابتدای جلسه رأی گیری شد. سپس مواد ۶۰۱ به بعد به ترتیب مورد بررسی قرار گرفت که با تذکر دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان سایر مواد لایحه تجارت به صورت فصل به فصل بررسی و نهایتا مصوب شد.

در روند بررسی این لایحه محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در تذکری به هیات رئیسه روش رأی گیری در صحن را خلاف آئین نامه دانست که رئیس مجلس در پاسخ به وی با اشاره به رأی نمایندگان مجلس برای صرفه جویی در زمان عنوان کرد: خود بنده با این نوع رأی گیری مخالف بودم و رأی مخالف نیز دادم اما ۷۱ درصد نمایندگان برای صرفه جویی در زمان به این روش رأی دادند ضمن اینکه طرح ها و لوایح مهمی در دستورکار مجلس است که باید به تصویب برسد، همین لایحه نیز نقش مهمی در اقتصاد کشور می تواند ایفا کند. ضمن اینکه در حوزه محتوا هیچ تغییری در متن رخ نمی دهد و محتوا تغییری نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت رفع شد
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • روند رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه چگونه است؟ /قالیباف پاسخ داد
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس
  • مجلس نمایندگان آمریکا طرح حمایت از اسرائیل را تصویب می‌کند
  • تأکید امام جمعه اصفهان بر همبستگی مسئولان نهادهای مختلف با محوریت استانداری