Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی موج عظیمی از خدمت‌رسانی در مناطق مختلف کشورمان همچنین آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را روشن شدن نور امید در دل جامعه مستضعف دانست و گفت: امام (ره) با هدیه کردن عزت و شرف به جامعه، مملکت اسلامی را از چنگال استکبار و ظلم رهاند و با ایجاد تحول روحی در مجامع اسلامی توانستند دشمن را برای همیشه خاموش سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: زدودن خود کم‌بینی و حقارت در جامعه ایرانی از دیگر دستاوردهای انقلاب بود، که امروزه با اتکا به قدرت لایزال الهی و همت جوانان این مرز بوم توانسته ایم در تمامی عرصه های فعالیتی دنیا نقشی پررنگ ایفا کرده و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست، امام مکتبی را طراحی کرد که شهادت دارد و اسارت ندارد، چهل سال است در مقابل دنیا ایستاده ایم هر چه خواستند کردند از بمباران شیمیایی گرفته تا جنگ تحمیلی و بایکوت خبری انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان افزود: خودباوری، وحدت کلمه و همبستگی از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی است، امروز وحدت شیعه و سنی در ایران زبانزد است و حضور میلیونی مردم در صحنه نشان از عظمت اسلام دارد و نهضتی را که امام خمینی (ره) شروع کردند در واقع همان نهضت عاشورایی بود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: مسیر رفتن به سوی خدا مسیر تلاش است.

او ادامه داد: هر کس علاقه به خدا بیشتری دارد و از دنیا تنفر بیشتری داری فرار سریعتری از دنیا دارد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ارکان نظام مقدس شد، چون نظام ارزش‌های والای دینی است.

صباحی تصریح کرد: به برکت نظام نخبگانی، چون شورای شهر مدیریت شهر‌ها را بر عهده دارند و مردم سهام دار شهر را انتخاب می‌کنند و در راس اداره شهر شهردار قرار دارد. 

او افزود: شهرستان کازرون شهری با تاریخ، علم، اصالت، فرهنگ و تمدن می‌باشد که همه ارزش‌های جامعه اسلامی الهی و ایرانی را داراست. 

امام جمعه کازرون اذعان داشت: شاهد غرور آفرینی نظام در همه عرصه‌ها هستیم و به برکت عملیات وعده صادق جرائت‌ها علیه اسرائیل در جهان را شاهد هستیم و جهان را علیه اسرائیل متحد کرده است. 

او بیان داشت: بهای خون ۱۴ هزار کودک در غزه افق پیروزی را روشن و روشن‌تر خواهد کرد و در همین راستا دنیا شاهد تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های جهان و خصوصا آمریکا علیه سیاست‌های استکبار است. 

امام جمعه کازرون بیان داشت: دنیا شاهد است که ندای آزادی خواهان در حمایت از مردم فلسطین و محکوم نمودن جنایت اسرائیل امروز در دنیا بلند و بلندتر می‌شود. 

او به فداکاری مادری کازرونی در نجات جان یک نفر که جان خود را فدا نمود اشاره کرد و گفت: فداکاری آرزوی رحمت و مغفرت برای خانمی که برای جان یک پیرمرد جان مرحومه مردای که جان خود را در نجات یک نفر فدا کرد اجر شهادت گونه و ایثارگری را نشان می‌دهد و خدا را شاکریم که کازرون را شهر مومن و انقلابی همیشه در تاریخ نشان داده است. 

همچنین در نماز جمعه شهرستان کازرون از خانواده مرحومه مرادی مادر فداکار شهرستان کازرون با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور