Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@15:27:12 GMT

رونمایی از تجهیزات جدید دفاعی ارتش

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۸۲۴

رونمایی از تجهیزات جدید دفاعی ارتش

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که تسلیحات جدید این نیرو فروردین ماه سال آینده به مناسبت هفته ارتش رونمایی خواهند شد.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، اظهارداشت: این تسلیحات جدید اکنون در حوزه سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت و طی کردن مراحل نهایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستاوردهایی که فروردین ماه رونمایی می شوند در حوزه های رزم زمینی هستند، افزود: سازمان جهاد خودکفایی نزاجا در هشت تا 10 رسته رزم زمینی از جمله تانک ها، زرهی، زده زره، سلاح های تک تیراندازی، جنگال و پهپاد ها ساخت و توسعه تسلیحات دفاعی را بر عهده دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه تهدیدات دشمن مدام در حال به روز شدن هستند و ما باید خود را برای رویارویی با آنها آماده کنیم، عنوان کرد: تهدیدات جدید دشمنان به صورت مداوم در حال رصد شدن هستند تا بر اساس نوع تهدیدات و نیازهای نیروی زمینی تسلیحات مورد نیاز در سازمان جهادخودکفایی ساخته شوند.

بر اساس اعلام امیر نعمتی تسلیحات طراحی شده در سازمان جهادخودکفایی نیروی زمینی ارتش با کمک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انبوه سازی می شوند. وی با بیان اینکه در 27 مرداد و هفته دفاع مقدس سال جاری نیز بخش از تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش رونمایی شدند، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون دیگر دستگاه های اجرایی کشور برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های ویژه ای خواهد داشت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چندی پیش در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی می شوند، گفت: پهپادهای جدید در لینک های پروازی جدیدی به انجام ماموریت می پردازند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ارتش تجهیزات دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است

اکبر محمدی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

محمدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم باردیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان نیز در این دیدار گفت: آمادگی، دانش بروز، بهره گیری از نیرو‌های مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران