Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل خود در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم های پدیده مشهد و پارس جنوبی جم می روند و به همین منظور شرکت های مترو و اتوبوسرانی تهران خدمات ویژه ای به هواداران این دو تیم ارائه می کنند.

محسن محمدیان مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مترو تهران در ایام برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی با تمام توان در خدمت هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در روزهای پنج شنبه و جمعه سرفاصله قطارها در زمان شلوغی در خط پنج مترو تهران و حومه کاهش می یابد و در زمانی که ازدحام در ایستگاه ها ایجاد شود قطارهای فوق العاده برنامه ریزی شده است.
محمدیان خاطرنشان کرد: مترو بهترین وسیله برای عزیمت به ورزشگاه آزادی و برگشت هواداران دو تیم پرطرفدار فوتبال است و شرکت مترو نیز تلاش می کند خدمات ویژه ای به این هواداران ارائه کند.
همچنین مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: خدمات این شرکت در روزهای پنج شنبه و جمعه به هواداران فوتبال پایتخت ویژه خواهد بود.
محمدرضا رضایی منش افزود: شرکت اتوبوسرانی جهت رفاه حال تماشاگران با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، ایاب و ذهاب تماشاگران را تسهیل خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور تماشاگران می توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در پایانه آزادی به مقاصدی نظیر: میدان انقلاب اسلامی، میدان امام حسین (ع)، تهرانپارس، میدان خراسان، پایانه خاوران، فلکه دوم صادقیه، پونک و دانشگاه علوم و تحقیقات عزیمت کنند.
به گفته رضایی منش، بیشترین استقبال هواداران از اتوبوس های شرکت واحد در زمان برگشت از ورزشگاه آزادی خواهد بود و به همین منظور برای تسهیل در برگشت تماشاگران این شرکت خدمات ویژه ای ارائه می کند.
تیم فوتبال استقلال عصر پنج شنبه و همچنین تیم پرسپولیس تهران عصر جمعه در ورزشگاه آزادی به ترتیب مقابل تیم های پدیده خراسان و پارس جنوبی جم قرار می گیرند.
این بازی ها آخرین مسابقه سرخابی های پایتخت در نیم فصل اول لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس خواهد بود.
تهرام/7243//9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مترو اتوبوس هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۴ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران