Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:45:47 GMT

ماجرای بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۲۹۶۸

ماجرای بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عملکرد ضعیف مهدی طارمی در باشگاه الغرافه قطر و  نا رضایتی مسئولان این باشگاه از مهاجم ایرانی، برخی خبرها از احتمال حضور در ایران و پیوستن به پرسپولیس و تراکتورسازی خبر داده بودند.

در روزهای گذشته، خبرهایی مبنی بر مذاکرات باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی شنیده می شد که یک منبع آگاه در این باشگاه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، تاکنون هیچ مذاکره ای با مهدی طارمی نداشتیم و پس از بازی با پارس جنوبی جم مذاکرات را با بازیکنان مورد نظر برانکو و سرمربی تیم انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پس از محرومیت پرسپولیس از سوی فیفا و ... به دلیل مهدی طارمی و مدیران وقت باشگاه، این بازیکن مورد غضب هواداران پرسپولیس قرار گرفت و بعید است، کادرفنی پرسپولیس و برانکو موافق با حضور این بازیکن در تیم سرخپوشان پایتخت شوند.

البته به جز پرسپولیس، باشگاه تراکتورسازی تبریز هم به شدت دنبال جذب این بازیکن است تا با جدایی آنتونی استوکس و لی اروین بتواند در خط حمله بازیکن زهرداری داشته باشد. طارمی هم اکنون در تهران است و در ساختمان پک با 4 بازیکن دیگر و مربیان تیم ملی تمرین می کند تا آماده حضور در اردوی قطر و دیدار دوستانه با فلسطین، لبنان و قطر شود.

مهاجم  26 ساله بوشهری فوتبال ایران سابقه بازی در تیم های شاهین بوشهر، ایرانجوان بوشهر و پرسپولیس را دارد و مدتی است برای الغرافه قطر بازی می کند. البته پرسپولیسی ها تاکنون پیشنهادی به این بازکن ندادند اما برانکو با حضور دوباره او در تیم سرخپوشان موافقت کرده و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا

لیگ‌های ۱۱ کشور در فهرست جدید کی روش نماینده دارند/ هشت تیم لیگ برتری ۱۷ بازیکن، هشت تیم بدون بازیکن

پروین: طارمی می‌تواند به پرسپولیس بازگردد/وزیر ورزش حرف مرا گوش نکرد

انتهای پیام/

طارمی به پرسپولیس می رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سرلک که در نیم فصل دوم و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم فوتبال پرسپولیس جدا و راهی ملوان بندرانزلی شد، روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند. سرلک که در پرسپولیس به عنوان یکی از بازیکنان اصلی شناخته می‌شد، تاکنون تنها در ۳ دیدار ملوان برابر تیم‌های فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته است که البته هیچکدام از این ۳ بازی را به طور کامل در زمین حضور نداشته و در نیمه دوم تعویض شده است.

ملوان در نیم فصل دوم برابر ۳ تیم استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده که در هیچ کدام از این ۳ بازی، سرلک در ترکیب اصلی حضور نداشته و برابر پرسپولیس تنها ۳۳ دقیقه به میدان رفت اما نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد تا در بازی با سپاهان مهدی تارتار سرمربی این تیم، به او اعتماد نکند و کماکان سرلک نیمکت نشین باشد.

این در حالی است که سرلک مستقیماً با نظر مهدی تارتار به ملوان پیوست اما در حالی که به دیدارهای پایانی فصل بیست و سوم نزدیک می‌شویم او شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند.

کد خبر 6084662

دیگر خبرها

  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است
  • زمان حضور بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی مشخص شد