Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@20:04:34 GMT

قتل دختر 8 ماهه به برادرش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۳۰۱۹

قتل دختر 8 ماهه به برادرش +عکس

رکنا: جسد دختری 8 ماهه در یکی از هتل های مکزیک کشف شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کارکنان یک هتل در مکزیک با صدای شلیک گلوله از یکی از اتاق های هتل با اداره پلیس Police تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.

کشف جسد کودک 8 ماهه در اتاق هتل

زمانی که ماموران پلیس به هتل اعزام شدند با کمک کارمندان و سایر مسافران به اتاق مذکور رفتند که با جسد غرق خون کودکی 8 ماهه در حالی که پدر و مادرش و برادر سه ساله اش کنارش نشسته بودند رو به رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرس پرونده پس از بررسی صحنه و انتقال جسد به پزشکی قانونی بازجویی اولیه را از متهمان شروع کرد.پدر و مادر قربانی پس از انتقال به اداره پلیس اعلام کردند که در زمان حادثه Incident در خانه حضور نداشتند و دختر کوچکشان به همراه برادرش در هتل مانده بود که این حادثه رخ داد.

آن ها همچنین در ادامه افزودند که پس از این که به هتل آمدند با جسد غرق خون دخترشان در حالی که اسلحه شکاری در کنارش بود و پسرشان بی تابی می کرد مواجه شدند.

این زوج در ادامه گفتند که از پسرشان علت این اتفاق را پرسیدند و او با گریه پاسخ داد که پس از این که اسلحه شکاری را با این که سنگین بود از زیر تخت بیرون آورد اقدام به شلیک گلوله کرد که در این اتفاق به علت برخورد گلوله به صورت دختر 8 ماهه وی به صورت دلخراشی کشته شد.

پلیس پس از ثبت اعترافات مظنونان و گزارش پزشکی قانونی مبنی بر تایید قتل Murder دختر 8 ماهه با گلوله، این زوج را تا تکمیل پرونده برای افشای هویت اصلی قاتل The Murderer یا قاتلان به صورت موقت به زندان Prison فرستاد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد! مادری که فقط خود را نجات داد / 5 کودک زنده زنده در آتش سوختند+ عکس عکس های تلخ از جان باختن مادر و دختر توسط قاتلان وحشی / 16+ نجات 100 مار از جزغاله شدن توسط آتش نشانان+ عکس جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر باران+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police پزشکی حادثه Incident قتل Murder قاتل The Murderer زندان Prison اخبار حوادث مکزیک کودک عکس هتل جسد عکس دستگیر شد تجاوز جوان پسر دختر مرد ساعت در خیابان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود