Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: در بازی های قبل به نحوه بازی انتقاد داشتم و گفتم از بازی با فولاد شکل بازی بهتر شد. امروز همه تلاش خودمان را کردیم. از نحوه جنگیدن و بقیه کارهای شاگردانم راضی هستم اما از جانب داوری اذیت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این داور در بازی‌های قبل عملکرد خوب داشته باشد اما من نمی دانم. باید یک بازیکن دیگر اخراج می شد. اگر روی حسینی ما پنالتی نبود باید اخراج می شد. یا پنالتی بود یا نبود. از دید من پنالتی بود.

منصوریان افزود: ممکن است گاهی اوقات مدیریت برای داور سخت باشد. امروز داور جریان بازی را از دست داده بود. سرانگشتی که حساب کردم فکر می‌کنم 7-8 دقیقه وقت اضافه باید گرفته می‌شد. چون یک اخراجی داشتیم و این بازی بیرون نمی‌رفت حالا یا عصبانی بود یا جوابگو به هر حال بیرون نمی‌رفت اما داور توجهی نکرد. 5 دقیقه هم در جریان بازی باید وقت تلف شده گرفته می‌شد.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه شانس گلزنی داشتیم، عنوان کرد: فارغ از اشتباهات داوری می‌توانستیم به گل برسیم که استفاده نکردیم. ضربات حسینی و ادی هرناندز می‌توانست ما را برنده کند. در مجموع از بازیکنان و زحماتی که کشیدند راضی هستم. درباره داوری هم باید بگویم یک سوت سرنوشت باشگاه را تغییر می‌دهد ممکن است با آن سوت تیمی به لیگ برتر بیاید و یا به لیگ پایین تر سقوط کند. یک سوت آینده یک باشگاه را تغییر می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: داور 3-4 سوت اشتباه داشت طبیعی است هوادار هم اعصابش بهم می‌ریزد. با یک سوت اشتباه جریان بازی به هم می‌ریزد. در کل آنها آمده بودند یک امتیاز بازی را بگیرند و یک شوت زدند و مساوی گرفتند. تیم ما در ضربه نهایی بدشانس بود. داور به خاطر اتفاقات بازی هفته گذشته، جرات داشت کارت بدهد. اعتقاد دارم از داور باید حمایت شود اما حمایت کورکورانه خوب نیست و امروز سرنوشت تیم ما تغییر کرد.
منصوریان یادآور شد: با توجه به چیدمان خوب تیم، ما می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم اما در هر صورت به تیم حریف هم تبریک می‌گویم. مرزبان خوب و حرفه‌ای برخورد می‌کند، تلاش کردند و یک امتیاز را گرفتند. بچه‌های ما بی‌دقت بودند باید با اختلاف 2-3 گل بازی را می‌بردیم. ذوب‌آهن اوایل فصل شروع خوبی داشت اما در ادامه به خاطر دگرگونی از لحاظ روحی و روانی هم افت کرد. نیم‌فصل تمام شد اما 52 روز فرصت داریم شکل تیم را تغییر دهیم.
سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به اینکه با مدیرعامل باشگاه صحبت کرده، عنوان کرد: با آذری صحبت کردم. ما باید چند خرید خوب داشته باشیم. بچه‌های ما باید بدانند همه باشگاه‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند. این تیم نایب‌قهرمان آسیاست 7-8 سال پیش ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود. این تیم وظیفه سنگینی دارد.
منصوریان ادامه داد: ذوب‌آهن پیراهن وزینی دارد اگر قرار باشد به تن کسی باشد آن را ارزان به کسی نمی‌دهیم. اگر قرار باشد این تیم برای اصفهان و کشور افتخارآفرینی کند باید کارگری را شروع کند. همان طور ما هم باید لباس کارگری بپوشیم. همان طور که کارگران هم در کوره لباس کارگری می‌پوشند. باید همه بازیکنان بدانند چرا تیم سنگین و وزین می‌شوند. امیدوارم بچه‌ها از خواب بیدار شوند و بدانند لباس ذوب‌آهن چقدر پرافتخار است و عرق زیادی برای آن ریخته شده است.

وی یادآور شد: وقتی آمدم در نخستین گام خواستم تشکیلات ذوب‌آهن را برایم بیاورند و ببینیم کارگران چقدر سختی می‌کشند. از مدیریت کارخانه خواستم توری بگذارد و برویم از کارگران زحمت‌کش تشکر کنیم.

منصوریان با اشاره به تغییرات تیمش در نیم فصل دوم، تصریح کرد: قطعا 2-3 تغییر خواهیم داشت البته کسی با من صحبت نکرده اما آکادمی بازیکنان جوان خوبی دارد که ذوب‌آهن از این نظر جلو است. اگر بازیکنان سن‌دار می‌خواهند ابزار ما باشند، باید تلاششان را بیشتر کنند. چون بازیکن مثمرثمر باشد ابزار سرمربی در داخل زمین خواهد بود.

وی درباره اینکه چرا مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مرتضی تبریز آماده را فروختند اما به جایش ارسلان مطهری که بازی نکرده و که مصدوم شده را خریدند، گفت: من به جای سعید آذری این مسئله را توضیح می‌دهم. آذری فردی است که به تنهایی تیمش را مدیریت می‌کند و همه جوانب را در نظر می‌گیرد. مدیرعاملی مثل او ستاره تیمش را از دست نمی‌دهد. در آن مقطع تبریزی نمی‌خواست در تیم بماند و گاهی بازیکن فکر می‌کند که فضای ذوب آهن یا سپاهان برایش کوچک است و به دنبال تجربه بزرگ می‌رود اما این تجربه همیشه موفقیت‌آمیز نیست. زمانی که من در استقلال بودم تبریزی را می‌خواستیم اما او دقیقه ۹۰ پیش ما نیامد. آذری تمام تلاشش را می‌کند تا بازیکن در تیم بماند اما بازیکن وقتی می‌گوید می‌خواهم بروم اگر به زور او را نگه دارید بدهکارش می‌شوید ما باید منافع باشگاه را به همه چیز ترجیح بدهیم. نمی‌شود بازیکن را به زور نگه داشت. من فکر می‌کنم مدیر باهوشی مثل آذری بی‌جهت بازیکنی را از دست نمی‌دهد. هر جا که هست برای او آرزوی موفقیت می‌کنم من او را از لیگ دسته دو همدان آوردم اما درباره ارسلان مطهری باید بگویم که او بازیکن خود من بود و خوشحال شدم او را اینجا دیدم. رحیم زهیوی هم در قهرمانی استقلال خوزستان نقش زیادی داشت.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: قطر را ۴تایی کردیم اما در جام‌ملت‌ها عوض شد

رامین رضاییان در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ترکمنستان اظهار داشت: ما همیشه با احترام به رقبا پا به میدان مسابقه می‌گذاریم و احترام به حریف را همیشه برای خود تمرین می‌کنیم. در دیدار فردا هم با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان به میدان می‌رویم، اما قطعاً با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و کسب پیروزی بازی خواهیم کرد.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال افزود: بدون شک فردا روز متفاوتی نسبت به بازی رفت خواهیم داشت. در بازی قبل هواداران ایرانی کنارمان بودند و در این بازی ترکمنستان از حضور هواداران خود استفاده خواهد کرد بنابراین این دیدار کاملاً متفاوت خواهد بود.

وی همچنین یادآور شد: فراموش نکردیم که در تورنمنت اردن قطر را با چهار گل شکست دادیم، اما در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم نتیجه لازم را نگرفتیم؛ نتیجه‌ای که هنوز به شخصه آن را هضم نکرده‌ام، بنابراین در دیدار فردا برای ما روز جدیدی خواهد بود و بدون توجه به نتیجه بازی رفت تلاش خواهیم کرد سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • «قاتلین ماه کامل» در « رود سرخ سرخ»
  • فیلم‌های تلویزیون در هفتمین روز فروردین ماه
  • فیلم های تلویزیون در هفتمین روز فروردین ماه
  • سخنان غیر واقع برای تخریب دستاورد دولت سیزدهم
  • رضاییان: قطر را ۴تایی کردیم اما در جام‌ملت‌ها عوض شد
  • با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی آلمان و هلند