Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، با اشاره به کشف یک انبار کالا‌های قاچاق در دولت آباد، گفت: در بازرسی از این انبار، بیش از ۹ هزار لاستیک، لوازم منزل، خودرو و آشپزخانه قاچاق کشف شد.

به گزارش رکنا، سردار ذوالقدراظهار داشت: با تحقیقات انجام شده در خصوص فعالیت‌های یک قاچاقچی Smuggler کالا و انبار کردن مقادیر زیادی اموال خارجی قاچاق Contraband در این انبار، تیم‌های عملیاتی پلیس Police امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی تیم‌های تخصصی پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم این پرونده را که مالک اموال قاچاق بود را بازداشت کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از انبار مذکور ۹ هزار و ۳۴۵ حلقه لاستیک با برند‌های مختلف و همچنین ۳ هزار و ۹۲۸ کارتن لوازم خودرو، آشپزخانه و منزل از جمله سرویس قاشق چنگال، فلاکس، میز اتو و زنجیر چرخ و ... کشف شد.

به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در حال حاضر پرونده به همراه متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرری قرار گرفته و بر حسب بررسی کارشناسان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، ارزش ریالی اموال کشف شده بین ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس مادری که فقط خود را نجات داد / 5 کودک زنده زنده در آتش سوختند+ عکس 2 جوان زیر پل ری همدیگر را سلاخی کردند / ورود پلیس بین الملل به این پرونده 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاچاقچی Smuggler قاچاق Contraband پلیس Police آشپزخانه منزل اخبار حوادث قاچاق شهر کشف مرد لاستیک عکس دستگیر شد تجاوز جوان پسر دختر مرد ساعت در خیابان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی شهرستان به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک‌های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک‌های شهرستان، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور و در بررسی‌های صورت‌گرفته ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک‌های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

کد خبر 6081818

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران