Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مفاخر استان فاصله گرفته‌اند بنابراین برگزاری مراسمات فرهنگی باید ترویج و از سوی مسئولان حمایت شود. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم شهرکرد، اردشیر نوریان عصر امروز در همایش بزرگداشت مفاخر فرهنگ و ادب استان با بیان اینکه برگزاری چنین مراسماتی ابتکار بسیار درست و دقیق برای گرامیداشت و تکریم مخافر و بزرگان ادب و هنر استانی می‌باشد، اظهارداشت: متولیان امر فرهنگ در استان باید مراسمات فرهنگی را بیشتر برگزار کنند و از سوی دیگر مسئولان نیز حمایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اشکالاتی که در جامعه ما وجود دارد این است که مردمان ما از مفاخر و بزرگان خود فاصله گرفته‌اند و این موجب ایجاد برخی مشکلات فرهنگی شده است.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌های گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اجرا می‌شود

بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان در ارومیه راه‌اندازی می‌شود

استاد شهریار ذخیره فرهنگ و ادب ملت ایران است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرهنگ مجموعه‌ای از آداب و رسوم و اقداماتی است که در طول دوران مختلف به باور ذهنی تبدیل می‌شود این باور ذهنی منجر به عمل می‌گردد و ما تأثیرات و نتایج آن را در جامعه می‌بینیم.

نوریان بیان کرد: تکریم از مفاخر و بزرگان استان، تکریم از فرهنگ استان، مردم بختیاری و ترک زبان و لر زبان استان را نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام/ن

R41350/P1361/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر

به گزارش هواشناسی خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه در تقویم ملی ۲۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت، به عنوان روز ملی ارتش نامگذاری شده است و همچنین با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از شهدای ارتش، در ۴۹ قاب شهری سطح شهر مشهد اکران شد.

یوسف اسماعیل زاده افزود: شهیدان جلال روحبخش، علی کمالی چهارمست، غلامرضا عابدی محمد قروتی آبکوه، جزو شهدای شاخصی هستند که تصاویرشان در کنار دیگر شهدا ارتش اکران شده است.

دیگر خبرها

  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • حمایت مردم چهارمحال و بختیاری از پاسخ موشکی به اسرائیل
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • تجمع مردم در حمایت از حمله موشکی- پهپادی سپاه به اسرائیل
  • تجمع مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • حمایت مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از حمله به اسرائیل
  • تجمع مردمی در حمایت از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر
  • دو سالانه سرنا نوازی در بیشه خرم‌آباد برگزار می شود