Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی درباره مذاکره و توافق جدید با ایران گفت: سخنان مقامات آمریکایی درباره مذاکره و توافق جدید، بی ارزش و مصداق آزموده را آزمودن است.

وی افزود: دولت قانون شکن آمریکا را به احترام به حقوق بین الملل و پایبندی به تعهدات بین المللی خود فرا می خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4483735

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا برجام بهرام قاسمی مذاکره هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز تأیید کرد که رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۶ ماه از شروع جنگ، در رسیدن به دو هدف اصلی خود در جنگ غزه که نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسرا از غزه بود، ناکام ماند.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، به نوشته این روزنامه، رنج فلسطینی‌ها منجر به فرسایش حمایت حتی در میان متحدان رژیم صهیونیستی شده است، زیرا این پرسش که این رژیم به چه دستاورد‌هایی دست یافته و جنگ چه زمانی و چگونه می‌تواند پایان یابد،   تنش‌های جهانی فزاینده‌ای را ایجاد می‌کند.  

نیویورک تایمز به نقل از مقامات فعلی و سابق آمریکا تایید کرد که رژیم صهیونیستی قادر به نابودی حماس نبوده و نمی‌تواند این کار را انجام دهد. مقامات آمریکایی این فرضیه‌ها را زیر سوال می‌برند که عملیات شدید رژیم صهیونیستی می‌تواند تا دو ماه دیگر ادامه یابد، چه برسد به سال ها.

واشنگتن معتقد است که اسرائیل با وجود شکست باید پیروزی بر حماس را اعلام کند و به نوع دیگری از جنگ، یعنی مبارزه با رهبران ارشد جنبش حرکت کند. به گفته نیویورک تایمز، مقامات و تحلیلگران آمریکایی اعلام کردند احتمالاً حماس حتی پس از پایان جنگ به عنوان نیرویی در غزه باقی خواهد ماند، زیرا رهبری ارشد جنبش هنوز در داخل نوار مستقر هستند.

این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی اضافه کرد که سیستم تونل صد‌ها کیلومتر در نقاطی تا ۱۵ طبقه زیر زمین امتداد دارد و شامل مجموعه‌های بزرگ تری از اتاق‌ها است که برای مراکز فرماندهی و پناهگاه‌ها استفاده می‌شود.

در همین راستا مقامات صهیونیستی همچنین اشاره کردند که حماس و دیگر نیرو‌های مقاومت فلسطین همچنان نیرو‌های زیادی را در بالا و زیر زمین در اختیار دارند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز یک مقام صهیونیست تایید کرد بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ مبارز مقاومت فلسطینی در شمال غزه حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی