Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله طاهریان‌پور عصر چهارشنبه در حاشیه دهمین جشنواره سراسری نخستین  واژه «آب» در پارک ساحلی روستای اُلی شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: جلوگیری از هدر رفت آب درسامانه های آبرسانی استان بوشهر یکی از اولویت های کاری ما در کنار تأمین منابع آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه است.

طاهریان پور از آغاز عملیات اجرایی ۱۵ هزار متر مکعب آب شیرین در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: آب شیرین کن ۲۸ هزار متر مکعبی یکی دیگر از پروژه هایی است که در بخش روستایی استان در دست احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح فاز اول عملیات آبرسانی مجتمع دمیگز ۱۲ روستای فاقد آب حد فاصل روستاهای جبرانی تا دمیگز در شهرستان دیر را به شبکه آب رسانی متصل و از خدمات آن نیز بهره‌مند خواهند شد.

طاهریان‌پور با بیان اینکه در صورت تزریق اعتبارات بیشتر به پروژه آبرسانی مجتمع دمیگز و ادامه فازهای بعدی، این پروژه در سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: نوسازی کامل شبکه آبرسانی بردخون کهنه در حال حاضر در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دریا برای حل مشکلات کم آبی گفت: شیرین‌سازی آب دریا یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند مشکلات آبی استان بوشهر را برطرف کند.

کد خبر 4483731

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳ میلیون ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، بدیعی گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در حوزه آبخیزداری دستگردان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب آب در بند‌های خاکی و سازه‌های سنگی ملاتی وجود دارد.


وی همچنین افزود: در سازه‌های سنگ ملاتی حوزه سد دربید ۳۵۰هزار متر مکعب آبگیری شده است.


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طبس با اشاره به آبگیری ۲۰۰ هزار متر مکعب در حوزه کریت گفت: بند خاکی ملوند نیز ۶۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال
  • برد شیرین پاریزه ر کردستان
  • آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • آبگیری ۳ میلیون ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش