Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@04:42:13 GMT

مفاخر سرمایه های اجتماعی کشور به شمار می روند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۳۳۸۵

مفاخر سرمایه های اجتماعی کشور به شمار می روند

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: مفاخر سرمایه های اجتماعی کشور به شمار می روند که چنانچه مورد توجه قرار گیرند جامعه را از خطر سقوط اخلاق نجات می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اردشیر نوریان امروز (۲۱ آذر) در آئین بزرگداشت مفاخر فرهنگ و ادب چهارمحال و بختیاری که در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد، با تاکید بر تجلیل از مفاخر و مشاهیر استان گفت: بسیاری از کاستی ها و بی فرهنگی هایی که در جامعه دیده می شود ناشی از بی توجهی به این مفاخر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید زمینه ای فراهم شود تا در دوره های زمانی مختلف با برگزاری آئین های پاسداشت، مفاخر خود را تجلیل کنیم.

 

وی تصریح کرد: جامعه امروزی به سمت دروغگویی، هتاکی و بی اخلاقی می رود و این موضوع اعتقادات و باورهای مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است.

 

نوریان خاطرنشان کرد: مفاخر سرمایه های اجتماعی کشور به شمار می روند که چنانچه مورد توجه قرار گیرند جامعه را از خطر سقوط اخلاق نجات می دهند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه عباس قنبری عدیوی نیز در این آئین اظهار داشت: این استان از نظر فرهنگ و هنر در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد.

 

رئیس بنیاد ایران شناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهارمحال و بختیاری با وجود اقوام و قومیت های مختلف ظرفیت بسیار ارزشمندی برای تقویت خرده فرهنگ ها و تقویت هویت ملی به شمار می رود.

 

وی افزود: چهارمحال و بختیاری ریشه در تاریخ چند هزارساله ایران دارد که مفاخر آن همواره در طول تاریخ زبانزد بوده و موجب بالندگی کشور شده اند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبی ترامپ خبرگزاری شبستان شیراز کرمان هرمزگان مراسم تجلیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کوهرنگ و بلداجی با ۵ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقاط و لردگان با ۲۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.

بیشتر بخوانید

بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۷ درجه سانتی گراد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود