Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در شبکه خبر درباره قیمت آجیل در بازار صحبت کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی       انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم آجیل آجیل و خشکبار بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403

شرکت کرمان موتور قصد دارد پیکاپ کی ام سی تی ۸، سدان جک جی ۴ و شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را به‌شکل نقد و اقساط از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه کند.

  شرایط فروش اقساطی KMC T8

کرمان موتور در این طرح پیکاپ جک تی ۸ را در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۸۴۷ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

  شرایط فروش اقساطی جک J4

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ را نیز با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه برای خرید این خودرو اقدام کنند. این خودرو نیز با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به دست مشتریان می‌رسد.

  شرایط فروش اقساطی بک X3

کرمان موتور شاسی بلند بک ایکس ۳ پرو را نیز در مدل ۱۴۰۳ با قیمت مصوب ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه، این خودرو را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • آجیل فروشی های قدیمی و باکیفیت شهر مشهد
  • آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق