Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر عارف در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا استان همدان، با بیان اینکه تاکنون 9 میلیارد و 320 میلیون ریال معادل 56 درصد از اعتبارات مرمت و بازسازی گلزار شهدای این استان اختصاص یافته است، افزود: این اعتبارات در بخش‌هایی همچون ساماندهی شهدای گمنام، تعمیر و تجهیز ساختمان بنیاد شهید و ساماندهی گلزار شهدا هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امسال همزمان با ایام دهه فجر در 40 سالگی انقلاب اسلامی جشن اختتامیه طرح ساماندهی گلزارهای شهدای استان همدان برگزار می‌شود.

عارف با بیان اینکه در حال حاضر تنها 11 مزار در 6 گلزار شهید باقیمانده که ساماندهی آنها نیز در دست انجام است، ادامه داد: بیشترین شهدای گمنام استان همدان در شهرستان تویسرکان هستند که یادمان آنها در سه شهر سرکان، فرسفج و تویسرکان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در بخش ساماندهی شهدای گمنام در روستاها هیچ‌گونه کمبود اعتباری نداریم، عنوان کرد: در کشور بیش از 11 هزار گلزار شهید وجود دارد که 693 گلزار از این مجموعه در استان همدان است.

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان با بیان اینکه پس از اتمام پروژه ساماندهی گلزارهای شهدا وظیفه ما مرمت و نگهداری این مزارها است، تصریح کرد: در رابطه با شهدای مزار شهدای گمنام نیز گرچه تولیت آنها با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است اما انتظار داریم گزارش دقیقی از تعداد این مزارها در استان به دبیرخانه ارسال شود تا اقدامات لازم برای ساماندهی مزار آنها نیز صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هفت گلزار شهید با این اعتبارات بازسازی شد، عنوان کرد: یک میلیارد و 300 میلیون ریال نیز امسال از این محل به ساماندهی گلزار شهدای هشت شهرستان اختصاص یافته است.
انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: عارف گلزار شهدا ساماندهی همدان ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073112 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد