Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ از اجرای عملیات سراسری رنگ آمیزی سرپناه ایستگاه های اتوبوس سطح ورودی غربی پایتخت در راستای اجرای “طرح ویژه نگهداشت شهر” خبر داد.

به گزارش امتداد ، محمدرضا سالمی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان تهرانی است که همین امر در کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک پایتخت تاثیر بسزایی دارد؛ در کنار آن ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تمیزی و نظافت اتوبوس ها، کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس ها و رسیدگی به ایستگاه های اتوبوس و سرپناه آن ها و … از مهم ترین وظایفی است که در دستور کار “طرح ویژه نگهداشت شهر” منطقه۲۱ قرار دارد و با جدیت تمام دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با بیان اینکه سرپناه ایستگاه های اتوبوس علاوه بر زیبایی منظر شهری نقش مهمی در حفاظت شهروندان در فصول گرم و سرد سال دارند، افزود: در راستای تامین رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده ورودی غربی پایتخت با توجه به آغاز فصل سرما؛ معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ اقدام به رنگ آمیزی، بازسازی و تعمیر سرپناه ایستگاه های اتوبوس سطح این منطقه کرد.
سالمی بابیان اینکه افزایش استقبال شهروندان از سیستم حمل ونقل عمومی و بهینه سازی ایستگاه های اتوبوس از اولویت های مدیریت شهری است، تاکید کرد: معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ در فواصل زمانی مشخص در حال تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن سازی ایستگاه های بین خطوط است و نصب سیستم روشنایی سولار در داخل ایستگاه های اتوبوس، نظافت، شستشو، تعمیر پلی کربنات و رنگ آمیزی سرپناه ایستگاه ها از جمله فعالیت های آن است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به آمار، داده‌ها و تماس‌های تلفنی از طرف مردم که با پلیس صورت گرفته، وقوع مختلف جرایم نسبت به سال ۱۴۰۱  کاهش پیدا کرده است. 

او در ادامه گفت: ۱۲ درصد کاهش وقوع جرم داشتیم. همکاران ما با دقت نظر و اطلاعاتی که دارند، فاصله وقوع تا کشف را به شدت کاهش داده اند . در سال جدید هم امیدواریم با افزایش گشت‌ها موارد سرقت کاهش پیدا کند، زیرا اولویت اول ما مردم هستند.

گودرزی بیان کرد: به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی‌شود. اشد مجازات را برای افرادی که سابقه دار هستند و تکرار جرم می‌کنند در نظر گرفته ایم.

او ادامه داد: پشتوانه ما در این مسیر اعتماد و حمایت شهروندان و سرمایه ما، کارآگاهان هوشمند و خبره و با انگیزه‌ای هستد که شبانه روز در تلاش برای کشف پرونده‌های ارجاع شده به این پلیس هستند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: با اینکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی افراد ضد اجتماعی عدم عبرت آموزی است ولی به عنوان رئیس پلیس آگاهی پایتخت به مجرمینی که قصد دارند با قانون شکنی و آزار شهروندان به خواسته‌های نامشروع خود دست یابند اعلام می‌کنم تا سرنوشت متهمین این پرونده و پرونده‌های مشابه گذشته را مایه عبرت قرار دهند.  

او در پایان گفت: مجرمین شک نداشته باشند تا زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی در تلاش برای حفظ امنیت و آرامش ساکنان پایتخت هستند خیابان‌های تهران برای عرض اندام و زیاده خواهی قانون گریزان امن نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی