Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :محمدی شهردار منطقه ۱۵ با حضور در منزل خانم رضوان مهرآئین بانوی خیری که مجتمع درمانی خیریه نور به همت ایشان در خیابان خاوران احداث می شود، عیادت و از وی قدردانی کرد.

به گزارش امتداد ، محمدی در این دیدار با اهدای لوحی از احسان و نیکوکاری بانوی خیر و معلم بازنشسته تقدیر و برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکیست، بانوی نیکوکار مهرآئین با توجه به وصیت همسر مرحوم خود مبنی بر صرف اموالش در امور درمانی، با فروش خانه خود در شمال تهران و اختصاص ۱۲ میلیارد تومان؛ هزینه های خرید زمین، ساخت و تجهیز درمانگاه تخصصی و نیز هزینه های درمانی نیازمندان مراجعه کننده به درمانگاه را تقبل کرده است.

براساس این گزارش، در این راستا اردیبهشت سالجاری مصادف با نیمه شعبان عملیات ساخت مجتمع درمانی خیریه نور در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع در خیابان خاوران منطقه ۱۵ در ۶ طبقه و با امکاناتی نظیر پارکینگ، داروخانه، اورژانس و … آغاز شده است.

شایان ذکر است، با هدف به ثمر نشستن این اقدام خیر، شهرداری منطقه ۱۵ در ارتباط با صدور پروانه این مجتمع مساعدت لازم را داشته و نسبت به صدور آن در اسرع وقت اقدام کرد و مجتمع با سرعت خوبی در حال ساخت است تا فاز اول این درمانگاه تا نیمه شعبان سال ۹۸ تکمیل و به بهره برداری برسد.

در این دیدار علاوه بر شهردار، معاونین شهرسازی و معماری و نیز فرهنگی و اجتماعی حاضر بودند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، با صدور حکمی، «محمدرضا باباحسینی» را به سمت شهردار نسیم‌شهر منصوب کرد.

بر اساس این گزارش پس از دستگیری نهمین عضو شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر، با صدور حکمی شهردار منتخب «محمدرضا باباحسینی» به عنوان شهردار، منصوب شد.

کد خبر 6087481

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان