Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@18:18:46 GMT

فوت زندانی سیاسی در امارات بر اثر شکنجه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۳۵۴۳

فوت زندانی سیاسی در امارات بر اثر شکنجه

رکنا: منابع آگاه از فوت یک زندانی در زندان امارات بر اثر شکنجه شدید خبر دادند.

به گزارش رکنا، منابع اماراتی اعلام کردند یکی از بازداشتی‌های سیاسی اماراتی در زندان‌های این کشور بر اثر شکنجه Torture شدید جان خود را از دست داده است.

این منبع آگاه به وبگاه «الخلیج آنلاین» گفتند «سالم موسی فیروز خمیس» به جاسوسی برای کشور خارجی متهم و محکوم به تحمیل هفت سال حبس از 2013 تا 2020 شده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده وی اطلاعاتی را تحویل کشوری خارجی داده که به امنیت ملی، تأسیسات و مراکز دولتی و روابط با کشورهای دوست ضربه وارد کرده است.

الخلیج آنلاین بنا به روایت اماراتی‌ها گزارش داد اطلاعاتی که به دستگاه‌های امنیتی رسیده حاکی از آن است که خمیس با افسران کنسولگری یک کشور خارجی در ارتباط بوده؛ همچنین مستنداتی شامل اطلاعات نظامی از نیروهای مسلح و محل‌های حضور و تمرکز آن در وسایل وی کشف شده است.

منابع اماراتی اعلام کردند یک نظامی در نیروهای مسلح نیز به همین اتهام بازداشت شده اما هیچ اطلاعاتی از او در دسترس نیست.

فوت خمیس در حالی اعلام می‌شود که اظهارات سازمان‌های حقوق بشری جهانی درباره بدرفتاری در زندان‌های امارات روز به روز در حال افزایش است. این سازمان‌ها معتقدند ابوظبی فعالان حقوق بشری را مورد شکنجه سازماندهی شده قرار می‌دهد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد! ارتباط بهنود با زنان مقابل چشمانم برایم عادی شده است مادری که فقط خود را نجات داد / 5 کودک زنده زنده در آتش سوختند+ عکس این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس شکستن بینی زن با دستان همسر عاشق گوجه فرنگی / خرمالو کار آنها را به دادگاه کشاند

منبع: رکنا

کلیدواژه: سیاسی شکنجه Torture فوت شکنجه زندانی امارات در زندان عکس دستگیر شد تجاوز مرد جوان پسر دختر ساعت در خیابان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این منابع با انتشار تصاویری اعلام کردند، زندانیان در سلول‌های خود تحصن کرده و اقدام به آتش زدن وسایل کردند.

پلیس ضد شورش بعد از مدتی درگیری با زندانیان اوضاع را در زندان به کنترل خود در آورد. در این درگیری ۴ زندانی زخمی‌شدند.

کد خبر 845885 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل زندان رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • (تصاویر) شکنجه تکان‌دهنده زنان به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • معمای یک سیل مرموز در دبی
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم