Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری صدا و سیما شبکه دنا کارگاه تولیدی صنایع دستی بهمئی لیکک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه‌گردی در مازندران ۲۰ میلیارد ریال صنایع دستی فروخت

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از فعالیت ۱۱ کارگاه صنایع‌دستی در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: تمامی این کارگاه‌ها برای بازدید گر شگران و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

او با اشاره به تنوع کارگاه‌ها در رشته‌های مختلف صنایع‌ دستی خراطی، سفالگری سنتی، چادرشب‌بافی، چرم دست‌دوز، نمدمالی، جاجیم و گلیج، جاجیم راه راه و بافته‌های داری، افزود: این کارگاه‌ها براساس تنوع و کیفیت کالا در شهر‌های زاغمرز، بهشهر، چهاردانگه ساری، بابل، آلاشت، چالوس، تنکابن و رامسر انتخاب شده است.

ایزدی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ تا تاریخ هشتم فروردین حجم قابل توجه گردشگران از کارگاه‌های صنایع‌دستی استان قابل توجه بود و از این بازدید ۲۰ میلیارد ریال فروش صنایع‌دستی نصیب صنعتگران و هنرمندان این کارگاه‌ها شده است.

او بازدید از کارگاه‌های نمدمالی رامسر و دیدن تنیدن نمد و ذوق چیدمان پشم‌های رنگارنگ بر زمینه نمد را یکی از جاذبه‌های بیاد ماندنی برای گردشگران مازندران برشمرد و افزود: نمدمالی در روستا‌های رامسر خصوصا روستای جواهرده از شهرت بسیاری برخوردار است و یکی از روستا‌های هدف گردشگری است که درفصول مختلف به علت جغرافیا و اقلیم مناسبش پذیرای گردشگران بسیاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که مازندران دارای دو شهر و دو روستای ملی صنایع‌ دستی است که در شورای راهبردی صنایع‌دستی کشور به ثبت رسیده است، گفت: کارگاه‌گردی فرصتی مناسب برای صنعتگران صنایع‌دستی رقم زد تا هنرشان را درگوشه و کنار این استان سرسبز و زیبا به نمایش بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • درجه‌بندی و ارزیابی فنی کارگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان انجام شد
  • فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی مازندران
  • فروش ۲۰ میلیارد ریالی صنایع دستی از کارگاه‌گردی در مازندران
  • رصد بازارچه‌های صنایع‌دستی و کارگاه‌گردی سطح شهرستان بیرجند
  • کارگاه‌گردی در مازندران ۲۰ میلیارد ریال صنایع دستی فروخت
  • فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • راه‌اندازی کارگاه و کارخانه‌های تولیدی بومی