Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برخی رستوران‌های اطراف میادین با پرداخت پول افرادی را اجیرکرده تا سهمیه گوشت بیشتری دریافت کنند ، که برای جلوگیری از این سوءاستفاده توزیع گوشت در میادین نیز با کارت ملی صورت می‌گیرد.

به گزارش رکنا، حمید ورناصری معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در خصوص توزیع گوشت منجمد اظهار کرد: توزیع گوشت منجمد با کارت ملی در همه جای شهر انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در اماکنی که مورد سوءاستفاده برخی افراد قرار گرفته‌ این اقدام صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برخی توزیع‌کنندگان عمده فروش افرادی را اجیر می‌کردند تا به عنوان مصرف‌کننده سهمیه دولتی بگیرند و بعد به صورت آزاد می‌فروختند که مقرر شد افراد با ارائه کارت ملی گوشت منجمد دریافت کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در اماکنی که سوءاستفاده وجود ندارد و یا میزان سوءاستفاده در حداقل قرار دارد بدون کارت ملی هم کار توزیع در حال انجام است.

ورناصری با اشاره به تخلف رستوران‌داران برای دریافت سهمیه بیشتر گوشت منجمد اذعان داشت: در برخی فروشگاه‌ها مانند میادین پر رفت و آمد، طبق گزارش‌هایی که به ما رسیده، رستوران‌های اطراف این اماکن 10 نفر را با پرداخت پول در صف خرید می‌آوردند و به اندازه 10 سهمیه دریافت می‌کردند که برای جلوگیری از این سوءاستفاده در این میادین هم توزیع گوشت با کارت ملی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در زمینه قاچاق Contraband دام زنده از کشور تصریح کرد: قاچاق دام به وزارت جهاد کشاورزی مرتبط است و سیستم‌های مرزی باید در این زمینه پاسخگو باشند اما میزان قاچاق با پیگیری‌های انجام شده بسیار کاهش یافته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد! عکس های تلخ از جان باختن مادر و دختر توسط قاتلان وحشی / 16+ ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس قهر زن قتل شوهر را رقم زد / فریادهای خونین در خیابان شهرزاد

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاچاق Contraband جهاد کشاورزی گوشت معاون وزیر رستوران وزیر عکس دستگیر شد تجاوز مرد جوان پسر دختر ساعت در خیابان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور