Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:04:05 GMT

۱۰۰ جهیزیه به زوج‌های جوان تهران اهدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۳۸۴۴

۱۰۰ جهیزیه به زوج‌های جوان تهران اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آستان قدس رضوی توسط دفتر نمایندگی خود در  تهران و با مشارکت خیران ۱۰۰ سری جهیزیه را به زوج‌های جوان کم‌برخوردار این استان که پیش از این شناسایی شده اند اهدا می‌کند.

این جهیزیه‌ها شامل ۱۲ کالای ضروری خانوارها همچون یخچال، اجاق گاز، فرش، جاروبرقی، لباسشویی، سرویس قابلمه، سرویس چینی، اتو بخار، پتو، کالای خواب، کتری برقی و ساعت دیواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقلام طی مراسمی که روز پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه با حضور پرویز سروری مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران، سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور، خادمیاران، خیرین و خانواده زوج‌های جوان در مجتمع فدک شهرک استقلال برگزار می‌شود، اهدا خواهد شد.

همچنین در این مراسم به هر زوج جوان مبلغ ۳ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، بسته فرهنگی و یک قاب نفیس صلوات خاصه امام رضا(ع) نیز اعطا می‌شود.

کد خبر 4483777

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی جهیزیه عروس شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان

در سال‌های گذشته جمعیت جوان کشور رو به کاهش رفته و این موضوع موجب نگرانی دولتمردان شده است. در همین راستا طرح‌های ویژه‌ای برای حمایت از فرزندآوری تصویب شد تا زندگی خانواده‌ها را تحت حمایت قرار دهند. اما در برخی از مواقع با مشکلاتی مواجه شد و خانواده‌ها را نگران کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیانی که در روستای شفیع آباد شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی قصد ثبت نام در وام فرزندآوری دارند با مشکل قطعی سامانه مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام و خسته نباشید من ساکن روستای شفیع آباد در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی هستم. چرا چند ماه است که سایت فرزندآوری قطع است. هر وقت برای ثبت نام مراجعه می‌کنیم قطع است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • پاسخ به شبهات نسل جوان رسالت خطیر معلمان و اساتید است
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد