Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان در قالب این تفاهم نامه که به امضای طباطباییان رئیس پژوهشکده مطالعات ریاست جمهوری و سید مناف هاشمی استاندار گلستان رسید دو طرف ملزم به تهیه سند توسعه اقتصادی و فناوری گلستان شدند.

رئیس پژوهشکده مطالعات ریاست جمهوری گفت : با توجه به اینکه گلستان استانی مرزی است و بازار بزرگی برای ما در ترکمسنات می تواند وجود داشته باشد امیدواریم این تفاهم نامه فرصتی را برای بهره گیری از توانمندیها و شکوفایی ظرفیتهای بومی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان مرزی توسعه فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تکنولوژی‌های نوین و ایجاد روابط نوین بین دانشگاه و صنعت

به گزاش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با یک هلدینگ بین‌المللی در جلسه‌ای با حضور افشین غنی‌زاده سرپرست، مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه و  ندا هوکری مدیرعامل این هلدینگ به امضای طرفین رسید.

افشین غنی‌زاده در این جلسه با تأکید بر اهمیت مفاد این تفاهم‌نامه با موضوعات ترویج کارآفرینی در دانشگاه، ایجاد روابط نوین بین دانشگاه و صنعت، توسعه تکنولوژی‌های نوین و ایجاد فضای کارآفرینی در دانشگاه اظهار کرد: باید تلاش کرد با توجه به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین که مشخص شده در تحقق موضوعات مورد توافق اقدام کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی، همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ها و ارگان‌های مختلف ازجمله هلیدینگ بین‌المللی هرمان می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک ازجمله ترویج کارآفرینی و ارتباط هر چه بیشتر با صنعت یاری رساند، بنابراین با امضای این تفاهم‌نامه همکاری در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فناوری میان طرفین، بهره‌مندی متقابل از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر، توسعه ارتباطات و کارآفرینی برای دانشجویان را از مهم‌ترین اهداف آیت تفاهم‌نامه برشمرد.

غنی‌زاده ادامه داد:‌ از مهم‌ترین موضوعات مدنظر طرفین در این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری در راستای نوآوری و خلق فناوری‌های جدید، تجاری‌سازی و فروش آن، همکاری برای ایجاد فضای کارآفرینی در دانشگاه، تولید محصولات و خدمات، بازاریابی و فروش آنها، ایجاد و توسعه شبکه‌های کارآفرینی و روابط با صنعت و سایر نهاد‌های مرتبط، اجرای طرح‌های تحقیقاتی و تجاری مرتبط، برگزاری همایش‌ها، نشست‌های علمی، دوره‌های آموزشی و نیز کارگاه‌های تخصصی مرتبط، برگزاری همایش‌های داخلی و بین‌المللی در زمینه‌های مرتبط، ارائه مشاوره‌های علمی، پژوهشی و کارآفرینی در زمینه‌های مرتبط از سوی طرفین تفاهم‌نامه اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد:‌ هلدینگ هرمان طبق مفاد این تفاهم‌نامه متعهد می‌شود که نسبت به ارائه حمایت علمی و فنی به دانشگاه در حوزه کارآفرینی، تجاری‌سازی و بازرگانی، همکاری در امور تجاری‌سازی و بازرگانی خدمات و محصولات مورد توافق طرفین، همکاری در اجرای طرح‌های کارآفرینانه و اشتغالزای مورد توافق طرفین، مشاوره کاریابی و شغلی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه، رعایت حقوق مالکیت فکری و حریم خصوصی اقدام کند.

وی اضافه کرد: در مقابل از مهم‌ترین تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه طبق این تفاهم‌نامه می‌توان از ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه و ایجاد فضای کارآفرینی، ایجاد امکان دسترسی به زیرساخت‌های فیزیکی و نرم‌افزاری دانشگاه در راستای اجرای طرح‌های کارآفرینانه و استغالزای مورد توافق طرفین، معرفی اعضای هیئت علمی برای انجام مشاوره‌های علمی برابر درخواست، برنامه‌ریزی برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی مورد تفاوق طرفین، بررسی، ارائه نظر، همکاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تحقیقاتی و تجاری برابر درخواست، تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای اجرای پایان‌نامه‌هایی با موضوعات متناسب با نیاز‌های فناورانه و اشغالزا نام برد.

به گزارش آنا‌، این تفاهم‌نامه به مدت دو سال در ۱۰ ماده و دو تبصره به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • قوانین طالبان در انتظار امضای ریاست این گروه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین خانه معدن و دانشگاه آزاد اسلامی
  • توسعه تکنولوژی‌های نوین و ایجاد روابط نوین بین دانشگاه و صنعت