Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@11:17:29 GMT

داستان تلخ دختر ایزدی اسیر داعش

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۳۹۰۳

شذی سلم دختر ایزدی نجات یافته از دست گروه تروریستی داعش کمتر از یک سال پیش برای دیدار خانواده اش به استان دهوک عراق بازگشت. سلیم با یک داعشی در شهر المیادین در سوریه زندگی می‌کرد و از او باردار شد، اما بچه خودش را قبل از ترک خاک سوریه و بازگشت به کشورش سقط کرد.

وی گفت: بارداری از یک داعشی مناسب‌ترین راه برای جلوگیری از تجاوز مردان داعشی به زنان و دختران ایزدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنان و دختران تمایلی به باردار شدن از یک داعشی نداشتند، اما آن‌ها با ما مثل یک کالای تجاری برخورد می‌کردند که با وحشیگری مورد تجاوز قرار می‌گرفتیم و شب مورد تجاوز دیگری قرار می‌گرفتیم.

سلیم افزود: برخی مواقع و در یک روز هفت داعشی به یک زن ایزدی تجاوز می‌کردند لذا آن‌ها بارداری و بچه دار شدن از داعش را انتخاب کردند.

وی گفت: من از سوی ۱۲ مرد مورد تجاوز قرار گرفتم و وقتی یکی از مرد‌ها فهمید که باردار هستم، از فروش من به دیگران دست برداشت.

این دختر ایزدی گفت که عناصر داعش خواهرش را نیز ربودند، اما او با پرتاب خود به رودخانه در شهر رقه در شمال سوریه خودکشی کرد.

سلیم هم اکنون در مرکز "گُل آوریل" تحت درمان است. این مرکز پذیرایی دختران و زنان برای ارایه کمک به آن‌ها است. این مرکز تاکنون ۱۵ زن و ۵ نوجوان از جمله یک زن ایزدی باردار را پذیرفته است که بچه خودش را در این مرکز به دنیا آورد و هم اکنون مقیم کانادا است و از سازمان مدیترانه کمک و حمایت دریافت می‌کند.

انیت اکسلسون زن سوئدی مقیم استان دهوک و مدیر مرکز یاد شده گفت: ما اکنون یک خانواده ایم. خواهر یکدیگر شده ایم. با هم می‌خندیم و با هم گریه می‌کنیم. فضایی از احترام در بین ما وجود دارد. این مهمترین چیز است. اینکه در فضایی برخوردار از احترام و محبت باشید. ما به آن‌ها کمک می‌کنیم. آن‌ها را پیش پزشکان می‌بریم و برای بهبودی آن‌ها تلاش می‌کنیم.

تیم‌های داوطلب از مرکز یاد شده بازدید و خدمات مختلفی از جمله روانپزشکی و دندانپزشکی را ارائه می‌دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خانواده عراق سوریه خاک بارداری مردان زنان تجاوز خودکشی درمان کانادا گریه تجاوز خانواده درمان سوریه کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکومت سابق داعشی ها را فراری داده است

قاری حبیب‌الله بدر معاون نظامی اداره تنظیم امور زندان‌های طالبان اظهار داشت مقامات حکومت سابق در زمان به قدرت رسیدن مجدد طالبان در کابل، زمینه فرار داعشی های زندانی از زندان ها را فراهم کرده بودند.

به گفته بدر، در آن زمان حدود 600 داعشی از زندان «پلچرخی» در کابل فرار کردند و اکنون بیشتر آنها دوباره بازداشت شده و به نهادهای قضایی سپرده شده‌اند.

وی در ادامه با رد گزارش‌های مربوط به زندان‌های شخصی در افغانستان گفت هیئت حاکمه به کسی اجازه نخواهد داد زندان شخصی بسازد و مردم را محاکمه کند.

معاون نظامی اداره تنظیم امور زندان‌های طالبان درباره شمار زندانیان در افغانستان گفت: ما در تمام زندان‌های کشور 21 هزار زندانی داریم که از این تعداد 1400 نفر زن هستند.

بدر گفت: حدود 40 زندانی خارجی هم در افغانستان هستند که به اتهام جرایم مختلف دستگیر شده‌اند، آنها از برخی کشورهای همسایه مانند پاکستان هستند.

این مقام طالبان همچنین تاکید کرد در افغانستان زندان سیاسی نداریم.

گفتنی است اخیراً به دستور رئیس طالبان و به مناسبت عید فطر 3 هزار نفر از زندان‌های سراسر افغانستان آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • داستان هولناک دزدیده شدن دختر تهرانی از سوی زباله‌گرد‌ها
  • حکومت سابق داعشی ها را فراری داده است