Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@12:18:01 GMT

آبی‌پوشان در نیم‌فصل به دنبال جذب نام‌ها نرود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۳۹۰۶

به گزارش وانانیوز،  رضا عنایتی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال ضمن ابراز تسلیت و تأسف بابت فوت مرحوم ایرج دانایی فرد، در این خصوص گفت: باید قبل از اینکه این عزیزان به بیماری دچار شوند در کنارشان بود. یک فوتبالیست وقتی فوتبال را کنار می‌گذارد دچار مرگ اولش می‌شود و و بعد از آن نیاز دارد تا در شادی، غم و سختی همراهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بیشتر قدر این عزیزان را می‌دانستیم. به خانواده ایشان و جامعه فوتبال این ضایعه را تسلیت می‌گویم.

رضا عنایتی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص شرایط استقلال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط نسبت به اول فصل تغییر کرده و در این چند بازی خیلی خوب شده است. فکر می‌کنم شوک از دست دادن بازیکنان تأثیرگذار فصل گذشته باعث شد که تیم تمرکز کمتری در ابتدای فصل داشته و تحت فشار باشد. ما دیدیم که در این چند بازی اخیر تیم با انگیزه بازی می‌کند و به خوبی موقعیت سازی می‌کند، اما نباید مشکلات را نادیده گرفت. استقلال رقابت سخت‌تری در آسیا دارد و باید خودش را برای آن مسابقات آماده کند. انشاءالله با اضافه شدن چند مهره در نیم فصل دوم، استقلال بتواند چه در لیگ داخلی و چه در لیگ قهرمانان آسیا موفق‌تر شود و بهتر هم نتیجه بگیرد.

مهاجم سابق استقلال در خصوص گلزنی‌های اخیر این تیم گفت: روند خیلی خوبی را در گل‌های زده شده از استقلال دیدیم. بازیکنان به خوبی و با اعتماد به نفس توانستند گل بزنند. اینکه استقلال گلزنان گسترده‌ای دارد می‌تواند خوب باشد. استقلال اگر در نیم فصل یارگیری می‌کند نباید به دنبال نام‌ها برود و باید سعی کند بنا به نیازش یارگیری کند بازیکانی هم که به استقلال می‌آیند باید شرایط تیمی مثل استقلال را درک و تلاش بیشتری کنند تا بتوانند موثر باشند.

عنایتی در آخر در خصوص بازی پیش رو مقابل تیم پدیده گفت: پدیده خوب بوده و یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های این فصل است. برای استقلال رقیب قابل احترامی است و مسلماً بازی سختی پیش رو دارند. اما نباید فراموش کرد که استقلال تیم بزرگی است و اگر روند بازی‌های قبلی را داشته باشد می‌تواند با نتیجه خوبی این مسابقه را پایان دهد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

پیکار‌های لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟