Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- فرماندار فیروزکوه گفت: بودجه ی پیشنهادی شوراهای اسلامی روستاها برای سال آینده باید بر اساس برنامه ریزی مشخص باشد و این نهاد باید عیناً طبق موارد ابلاغی عمل کند.

به گزارش ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی شوراهای روستاهای فیروزکوه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه تصویب بودجه سال 98 قرار داریم، انتظار می رود اعضای شورای روستاها جلسات مسمتری را با تمرکز بر برنامه محور بودن پیشنهاد اعتبار مورد نیاز روستا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به اعضای شورا تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور منابع و امکانات محدود است و باید با دید کلان برنامه ای را تدوین کنید تا از اقدامات غیر ضروری جلوگیری شود و علاوه بر پاسخ دهی به نیازهای حقیقی روستا منجر به توسعه نیز شود.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: شایسته است عملکرد دهیاران و اعضای شورا و نوع هزینه کرد اعتبارات به صورت کتبی در جلسات شورای همانگی توزیع شود و در قالب بنر و جلوه های دیگر برای مردم نیز اطلاع رسانی شود.
فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: این اقدام منجر به رقابتی سالم می شود که قطعاً اثر بخش خواهد بود.
یوسفی جمارانی افزود: پیگیری مصوبات و مرتفع شدن مشکلات روستا از وظایف اصلی دهیاران است؛ این مسئولان وظیفه دارند گزارش اقدامات خود را به صورت هفتگی به بخشداری مربوطه ارائه دهند تا اگر در همکاری با ادارات شهرستان با مشکلی مواجه شدند منعکس شود تا بتوانیم از سوی بخشداری و فرمانداری مسئله را رفع کنیم و در جهت تسریع حل و فصل مشکلات روستاها گام برداریم.
وی ضمن بیان اینکه سرمایه گذاران بسیاری مایل به اجرای طرح در شهرستان هستند ابراز کرد: شوراهای اسلامی روستا فرصت های سرمایه گذاری منطقه را شناسایی و به صورت مکتوب به فرمانداری ارائه دهند تا متناسب ترین محل برای اجرای پروژه را به سرمایه گذاران پیشنهاد دهیم.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری مردم و مسئولان اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی توسط مسئولان ملی، استانی و شهرستانی در سالهای اخیر صورت گرفته است که نباید نادیده گرفته شود چرا که در شرایط فعلی کشور، بیش از هر زمانی نیاز به ایجاد امید و وحدت در سطح جامعه داریم.
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: توزیع اعتبارات در روستاها، در وضعیت فعلی کشور بسیار شاخص است که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.
قاسم میرزایی نیکو خطاب به روستائیان ادامه داد: باید برای آینده برنامه ریزی کنید و بخشی از بودجه ای که در اختیار دارید را صرف ایجاد درآمد پایدار روستاها کنید.
وی بیان داشت: شوراهای اسلامی روستاها باید با افراد دغدغه مند نشست داشته باشند و از نظرات و پیشنهادات آنها در راستای توسعه روستا استفاده کنند.
نشست شورای هماهنگی شوراهای روستاهای فیروزکوه با حضور اعضای شورای روستاهای شهرآباد، بادرود، نا آور، دهین و طارس در مسجد روستای شهرآباد برگزار شد.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر دارای دو بخش مرکزی و ارجمند با 59 روستا در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897 // 6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد روستا فيروزكوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای صادرات ۳ میلیارد دلار کالا از مرز مهران به عراق

سهراب کمری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرز بین المللی مهران از بین ۳۸ گمرک، منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد تجاری رتبه نهم صادرات کالا را به خود اختصاص داد.

سرپرست گمرکات استان گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۱۱۹ هزار دلار کالا از مرز مهران به کشور عراق صادرشده است و پیش بینی می‌شود این میزان امسال به ۳ میلیارد دلار افزایش یابد.

کمری افزود: روزانه ۷۰۰ کامیون کالا در این مرز تردد می‌کنند.

وی اضافه کرد: بیشتر کالاهای صادراتی، میوه و تره بار، محصولات پلاستیکی، وسایل سرمایشی و گرمایشی، تولیدات نیروگاهی، مصالح ساختمانی و آهن آلات است.

مسیر ۱۰ کیلومتری شهر مهران به سمت مرز، این روزها مملو از کامیون‌هایی است که تولید ایرانی را به کشورعراق صادرمی کنند.

کد خبر 6100152

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • برنامه ریزی برای صادرات ۳ میلیارد دلار کالا از مرز مهران به عراق
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند