Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@17:30:13 GMT

هشدار روسیه نسبت به تضعیف برجام در شورای امنیت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۰۱۵

به گزارش پارس نیوز، 

در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره توافق هسته‌ای ایران، نماینده بریتانیا اظهار داشت که آزمایش‌های موشکی ایران این کشور را قادر خواهد ساخت تا موشک‌های بالستیک خود را توسعه و گسترش دهد.

در این نشست همچنین نماینده روسیه نسبت به هرگونه تلاشی برای تضعیف و بی اثر کردن برجام در شورای امنیت هشدار داد و افزود تنها راه حفظ توافق چندجانبه برجام، پای بندی همه طرف‌ها به تعهدات خود در آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست همچنین مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به تکرار اتهامات همیشگی خود علیه ایران پرداخت و مدعی شدکه  تلاش می‌کنیم محدودیت‌های سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران را دوباره برقرار کنیم.

این نشست شورای امنیت در ادامه نشست های این نهاد برای بررسی توافق هسته ای ایران و کشورهای پنج به علاوه یک است که به جای هفته آینده، امروز چهارشنبه برگزار شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شورای امنیت سازمان ملل بریتانیا ایران روسیه شورای امنیت وزیر خارجه آمریکا سازمان ملل هسته ای ایران روسیه شورای امنیت شورای امنیت سازمان ملل هسته ای پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه راهی نیویورک شد

وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است.

 امیرعبداللهیان امروز چهارشنبه و قبل از عزیمت به مقصد نیویورک، توقفی را در استانبول ترکیه داشت.

بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • شورای امنیت باید ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فوراً پایان دهد/ هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی
  • نشست شورای امنیت با موضوع عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل/
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • وزیر خارجه ایران راهی نیویورک شد
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران