Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@22:15:53 GMT

شب مشکوک استراسبورگ

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۰۱۷

‍‍‍‍‍‍

در پی حادثه استراسبورگ بی اعتمادی مردم فرانسه به دولت مکرون تشدید شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر کشور فرانسه از تلاش نیروهای پلیس برای به دام انداختن عامل مظنون تیراندازی  می گوید اما برخی اعضای جنبش ضدسرمایه داری در این کشور، دولت را به دست داشتن در این حمله متهم کردند.  در پی این حمله هرگونه تظاهرات و تجمع در استراسبورگ ممنوع و تدابیر امنیتی در دیگر شهرها تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این حمله 4 کشته و 13 زخمی برجا گذاشت. روزنامه لوپاریزین به نقل از اعضای جنبشی اعتراضی فرانسه نوشت: دولت در حادثه تروریستی استراسبورگ دخالت داشته است.  دراین حال، خانم "مارین لوپن" رئیس تجمع ملی فرانسه هم گفت: تظاهرات حق مردم است و ربطی به حادثه استراسبورگ ندارد.­  دانلود   

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرانسه استراسبورگ تیراندازی تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد در راستای مأموریت‌های محوله بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6087103

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد