Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@19:26:39 GMT

کارگر شرکت هفت تپه به قید وثیقه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۰۲۳

کارگر شرکت هفت تپه به قید وثیقه آزاد شد

خبرگزاری فارس: مصطفی نظری امشب اظهار کرد: اسماعیل بخشی کارگر شرکت هفت تپه که در روز‌های گذشته دستگیر شده بود، امروز به قید وثیقه آزاد شد.

وی عنوان کرد: درحال حاضر هیچ کارگری از شرکت هفت تپه در بازداشت نیست.

دادستان عمومی انقلاب شهرستان شوش افزود: کارگران در تجمعات صنفی برای پیگیری مطالبات خود به سوء استفاده دشمن توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس، اسماعیل بخشی ۲۷ آبان سال جاری در جریان اعتراض کارگران نیشکر هفت تپه بازداشت شده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: اسماعیل بخشی کارگر شرکت هفت تپه قید وثیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم آب سد‌های فارس به ۴۵ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: در سامانه بارندگی اخیر، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز، ۵۰ میلی متر بارش به میزان متوسط بارش تجمعی استان از ابتدای سال آبی تاکنون اضافه شده است .

بدری افزود: ۹ سد با مجموع گنجایش ۲ هزار و ۹۳۶ میلیون متر مکعب در استان فارس بهره‌برداری می‌شود که تا صبح امروز، آب موجود پشت سد‌های در حال بهره برداری به هزار و ۳۱۵ میلیون متر مکعب یعنی ۴۵ درصد رسیده است.

 رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس ادامه داد: در مجموع ،  ۵۶ میلیون متر مکعب در سامانه بارشی اخیر به حجم آب پشت سد‌های استان اضافه شده است. 

 او اضافه کرد: با در نظر گرفتن حجم آب پایداری از مجموع آب پشت سدها، ۳۵ درصد معادل ۸۴۶ میلیون مترمکعب قابل استفاده است.

بدری ادامه داد: در بین ایستگاه‌های منتخب شرکت آب منطقه‌ای، ایستگاه استهبان و برغان با ۹۸ میلی متر بیشترین بارش را در سامانه اخیر به ثبت رسانیده‌اند. 

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: همچنین در حال حاضر حجم آب پشت سد درودزرن تا ساعت شش و نیم صبح امروز به ۶۶۰ میلیون متر مکعب رسیده است و دِبی ورودی  به این سد ۳۲۸ متر مکعب بر ثانیه است.
حجم کلی سد درودزن ۹۶۰ میلیون متر مکعب است که که از این میزان، ۳۳۰ میلیون متر مکعب حجم پایداری سد درودزن محسوب می شود.

دیگر خبرها

  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند / حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها در پایان روز اخذ رأی، با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند
  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • حجم آب سد‌های فارس به ۴۵ درصد رسید
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی