Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@04:58:07 GMT

پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیک شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۰۴۲

پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیک شد

ساعت 24- با عملیاتی شدن سامانه پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور در باجه‌های مرزی و شعب غیر مرزی بانک ملی ایران، از شنبه ۲۴ آذر عوارض خروج از کشور به صورت نقدی و سنتی دریافت نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در فاز نخست طرح پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور که با همکاری نیروی انتظامی و سازمان امور مالیاتی کشور اجرایی شد، پرداخت وجوه عوارض در شعب غیر مرزی و در فاز دوم این طرح، پرداخت عوارض در شعب مرزی صرفا از طریق درگاه ها و کانال های پرداخت الکترونیک پذیرفته می شود و وجوه عوارض از طریق فیش نقدی در شعب دریافت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، درگاه ها و کانال های پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور شامل درگاه پرداخت اینترنتی سازمان امور مالیاتی، دستگاه های POS، CASHLESS و کیوسک بانک ملی ایران و همچنین اپلیکیشن موبایلی بله و سامانه بام این بانک و اپلیکیشن موبایلی ایوا است.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: عوارض خروج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از افزوده شدن ۴۸۰ هکتار اراضی به محدوده شهر بوشهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در این محدوده آغاز شد.

وحید نیک روش اعتبارات ارزش افزوده شهرداری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شد که پیش‌بینی ۹۰۰ میلیارد تومان شده بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بین یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا ۱,۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده پرداخت شود.

نوسازی بافت تاریخی بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر با گلایه از نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر گفت: چرا تنها به سه شهر استان بوشهر اعتبارات آلایندگی پرداخت می‌شود در حالی که شهرهای تحت پوشش مشکلات آلایندگی بیش از این است.

نیک روش با اشاره به طرح نوسازی در بافت تاریخی بوشهر گفت ۹۰ درصد از گذر بافت تاریخی بوشهر اجرا شده است.

وی از برگزاری هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی، معاونین شهرسازی شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌ها در بوشهر خبر داد و گفت: این اجلاس ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6087013

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان حق آلایندگی استان بوشهر