Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛نیلوفر شریفی نماینده یوسیمس (محاسبات ذهنی ) در خمین گفت:این دانش آموزان به نام های «احسان کریمی» و «محمدبهراد محمودی» به ترتیب رتبه های اول و دوم مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی و چرتکه ای را از آن خود کردند.
وی اظهارداشت: احسان کریمی در سطح المنتری مقام نخست و محمد بهراد محمودی در سطح اینتر A مقام دوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده یوسیمس (محاسبات ذهنی ) در خمین گفت : این دانش آموزان به ترتیب در مقطع ششم و دوم ابتدایی در این شهرستان مشغول تحصیل هستند.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات در 18 و 19 آذرماه 97 با حضور بیش از سه هزار دانش آموز از 41 کشور جهان، به میزبانی مالزی در کوالالامپور برگزار شد.
وی یادآور شد : «غزل رضایی» در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی و چرتکه 2017 مالزی موفق به کسب مقام اول و در رقابت های 2 سال گذشته این مسابقات در سطح مقدماتی الف ( B INTERMEDIATE و ELEMENTRY A ) «آنیتا مهاجری» از خمین مقام سوم را به دست آورد.
سیستم محاسبه ذهنی (UCMAS) ترکیبی است از یک ابزار تدریس باستانی (چرتکه) با مهارت‌های مدرن آموزشی که با هماهنگی بین 2 نیمکره راست و چپ مغز و استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه، باعث افزایش ظرفیت و پویایی ذهن و مهارت‌هایی مانند مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مسئله می‌شود.
این برنامه منحصر به فرد برای رشد، در سال 1993 توسط دینو ونگ در کشور مالزی ابداع شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ظهر امروز در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، گفت: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی گفت: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 6086933

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد