Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری یزد با بیان اینکه مهارت‌های شغلی و سبک زندگی به دانش آموزان آموزش داده شود افزود: کاهش میزان کم سوادان استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، عباس حیدری در نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان یزد با اشاره به اینکه آموزش کسب مهارت‌های شغلی و سبک زندگی از جمله مسائلی است که باید در مدارس آموزش و پرورش به آن توجه ویژه و خاص صورت گیرد اظهار داشت: در زمینه می‌توان از ظرفیت و پتانسیل تشکل‌های مردمی به خوبی بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری یزد گفت: آموزش مهارت‌های مختلف برای زندگی هر فرد مورد نیاز است و با این کار می‌توان شوق به ادامه تحصیل در دانش آموزان افزایش داد.

طرح‌های ابتکاری و شتاب‌بخش سوادآموزی در استان‌ها حمایت مالی و فنی می‌شوندنرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد به میانگین کشوری نزدیک شود99 درصد ترک‌تحصیل‌‌کنندگان‌ در کردستان زیرپوشش دوره‌های سواد‌آموزی قرار گرفتند

وی کاهش میزان بی سوادی در سطح استان یزد را از دیگر مواردی عنوان کرد که نیاز به برنامه‌های مختلف دارد خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت بین محلات و جلب کمک‌های خیری در این خصوص می‌تواند اثر بخش باشد.

حیدری با بیان اینکه در راستای کاهش کم سوادان باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان به خوبی استفاده کرد تصریح کرد: تکمیل بانک اطلاعاتی و شناسایی کم‌سواد و بی‌سوادان از جمله فعالیت‌هایی است که اگر از همان ابتدا مد نظر قرار گیرد در انجام امور بعدی اثرات مثبت بسیاری دارد.

سرپرست فرمانداری یزد به موفقیت‌هایی که طی سال‌های گذشته توسط دانش آموزان یزدی به دست آمد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه استان یزد این همه ظرفیت خوبی در حوزه علم در سطح کشور دارد بدون شک می‌توان امیدوار بود که در زمینه کاهش بی سوادی در کشور جز سرآمدها باشد.

وی در پایان به منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با سوادآموزی اشاره و تاکید کرد: ایشان در صحبت‌هایشان فرموده اند که آموزش باید بدون توجه به نگاه قومیتی برای هر فرد آزاد باشد.

انتهای پیام/ن

R41376/P1361/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: اخلاق و نظم مهمترین رکن در خدمت به مردم است.

احسان کامرانی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اخلاق نیکو را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ارباب رجوع با خوش رویی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید؛ مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله مجید سلحشور فرماندار پیشین میناب قدردانی و محمد رادمهر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان میناب معرفی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان